Rorschach
Legacy Member
Gegroet;
Zoals titel vermeld verkoop ik twee gsm's. Beide zijn altijd gebruikt door mijn schatje
.
De u 600 is mss al een jaar of twee oud, uit garantie dus. Staan wel wat krassen op maar zeker niet al te storend vind ik zelf. Werkt nog zeer goed. Komt alleen met oplader denk ik.
De u900/soul is een aantal maand geleden aangekocht geweest, ik schat 2. Factuur van bij phonehouse dus nog volledig in garantie.
Het is de limited edition versie met zwart / goud http://www.blueunplugged.com/dbimgs/Samsung_Limited_Gold_Soul_Edition_99.jpg Staan zeer weinig krassen op natuurlijk. Alleen vanachter mss lichtjes een paar die amper te zien zijn!
Hier komen ook nog de oortjes bij en de doos etc...
Foto's volgen in de loop van de dag / volgende dagen.
Ik zou voor deze twee toptoestellen toch nog een aardig prijsje krijgen. Niet teveel, maar genoeg
.
Greetz, en vragen staat vrij!
Zoals titel vermeld verkoop ik twee gsm's. Beide zijn altijd gebruikt door mijn schatje
.De u 600 is mss al een jaar of twee oud, uit garantie dus. Staan wel wat krassen op maar zeker niet al te storend vind ik zelf. Werkt nog zeer goed. Komt alleen met oplader denk ik.
De u900/soul is een aantal maand geleden aangekocht geweest, ik schat 2. Factuur van bij phonehouse dus nog volledig in garantie.
Het is de limited edition versie met zwart / goud http://www.blueunplugged.com/dbimgs/Samsung_Limited_Gold_Soul_Edition_99.jpg Staan zeer weinig krassen op natuurlijk. Alleen vanachter mss lichtjes een paar die amper te zien zijn!
Hier komen ook nog de oortjes bij en de doos etc...
Foto's volgen in de loop van de dag / volgende dagen.
Ik zou voor deze twee toptoestellen toch nog een aardig prijsje krijgen. Niet teveel, maar genoeg
.Greetz, en vragen staat vrij!
