xtian
Legacy Member
Ideaal voor op kot of voor op slaapkamer : beeldbuis Samsung TV met nicam stereo, teletext, 2x scart, schermdiagonaal 66cm
De originele afstandsbediening heb ik nog, maar deze werkt niet goed meer. Je krijgt er wel een universele afstandsbediening bij van Magnum (zo'n Aldi ding)
Geen doos of garantie meer, kan uiteraard wel getest worden
Minimum 50 euro afgehaald
(geen verzending => is een zwaar kalut)
grts
xtian
MobileMe Gallery
De originele afstandsbediening heb ik nog, maar deze werkt niet goed meer. Je krijgt er wel een universele afstandsbediening bij van Magnum (zo'n Aldi ding)

Geen doos of garantie meer, kan uiteraard wel getest worden
Minimum 50 euro afgehaald
(geen verzending => is een zwaar kalut)
grts
xtian
MobileMe Gallery