boutje1
Legacy Member
Bij deze verkoop ik een 1 week oude Samsung Star van mijn vriendin.
Had deze aangeschaft met telenet abo, maar zij kan er niet mee overweg en heeft dus steeds op de kast gelegen
.
De gsm is zoals deze uit de doos zou komen als u hem in de winkel haalt.
Er zit van seconde 1 een beschermfolie en een rubberen hoesje rond.
Het gaat hier dus om een splinternieuwe gsm met nog 2 jaar garantie.
Prijs Star: €149
Prijs rubberen hoesje: €13
Prijs beschermfolie: €12
Prijs 2 Gb geheugenkaartje: €15
Totaal: €189
Minimumprijs: €115 excl.(verzenden op eigen risico)
FOTO'S:
http://img709.imageshack.us/img709/7107/sinterklas024.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/15/sinterklas025.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/6418/sinterklas027.jpg
Shoot away.
PS: kan op het werk niet op 9lives, dus kan enkel s'avonds antwoorden.Indien dringend antwoord gewenst, gelieve de vraag op het Tonesforum te stellen.
Laat dit een week open tot volgende week zondag 20u00.
Verleng tijd indien een bod uitgebracht minder dan half uur voor einde om andere nog een kans te geven van bieden.
Voor vragen mail gerust, maar het gaat hier om een star zoals u deze aanschaft in de winkel, geen gebruikerssporen en mankementen.
MVG
PS: eventueel ruilen met evenwaardige gps is ook een mogelijkheid.
Wel in de trent van Garmin 755 (eventueel opleg mijn kant uit) of dergelijke met map 42 landen en garantie.
Staat ook op Tonesforum
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?f=8&t=74265
en bij deze ook op kapaza en 2dehands;
Had deze aangeschaft met telenet abo, maar zij kan er niet mee overweg en heeft dus steeds op de kast gelegen
.De gsm is zoals deze uit de doos zou komen als u hem in de winkel haalt.
Er zit van seconde 1 een beschermfolie en een rubberen hoesje rond.
Het gaat hier dus om een splinternieuwe gsm met nog 2 jaar garantie.
Prijs Star: €149
Prijs rubberen hoesje: €13
Prijs beschermfolie: €12
Prijs 2 Gb geheugenkaartje: €15
Totaal: €189
Minimumprijs: €115 excl.(verzenden op eigen risico)
FOTO'S:
http://img709.imageshack.us/img709/7107/sinterklas024.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/15/sinterklas025.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/6418/sinterklas027.jpg
Shoot away.
PS: kan op het werk niet op 9lives, dus kan enkel s'avonds antwoorden.Indien dringend antwoord gewenst, gelieve de vraag op het Tonesforum te stellen.
Laat dit een week open tot volgende week zondag 20u00.
Verleng tijd indien een bod uitgebracht minder dan half uur voor einde om andere nog een kans te geven van bieden.
Voor vragen mail gerust, maar het gaat hier om een star zoals u deze aanschaft in de winkel, geen gebruikerssporen en mankementen.
MVG
PS: eventueel ruilen met evenwaardige gps is ook een mogelijkheid.
Wel in de trent van Garmin 755 (eventueel opleg mijn kant uit) of dergelijke met map 42 landen en garantie.
Staat ook op Tonesforum
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?f=8&t=74265
en bij deze ook op kapaza en 2dehands;
en wil het niet laten verzenden met de post.