royalFlush
Legacy Member
Ik verkoop een Samsung Socializer voor een vriendin van mij. Ze had het toestel gekocht maar vind het eigenlijk niet zo fijn om mee te werken.
Aangekocht 10/9/2009 en misschien 4 dagen gebruikt. Dus nog in absolute nieuwstaat. Nieuwprijs is 120 euro, mag de deur uit voor 100 euro inclusief.
http://www.nielsvaes.be/junk/socializer/IMG_2819.JPG
http://www.nielsvaes.be/junk/socializer/IMG_2818.JPG
http://www.nielsvaes.be/junk/socializer/IMG_2820.JPG
Aangekocht 10/9/2009 en misschien 4 dagen gebruikt. Dus nog in absolute nieuwstaat. Nieuwprijs is 120 euro, mag de deur uit voor 100 euro inclusief.
http://www.nielsvaes.be/junk/socializer/IMG_2819.JPG
http://www.nielsvaes.be/junk/socializer/IMG_2818.JPG
http://www.nielsvaes.be/junk/socializer/IMG_2820.JPG