Jonas89
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn gsm; Samsung S5230 Star Zwart, 1 dag gebruikt en is dus splinternieuw.
Ik heb deze gekocht als reserve voor mijn iPhone. Maar wegens aankoop nieuwe TV, verkoop ik deze want ligt toch in de kast.
Aankoopdatum is 7 december 2009
Inhoud pakket (ongebruikt):
Bieden kan vanaf: 80 euro (incl. Verzendingskosten)
Meeneemprijs is: 110 euro (incl. Verzendingskosten)
Winkelprijs ligt rond de 140-160 euro.
Afsluitdatum: woensdag 27 januari 2010 om 12u00 (indien meeneemprijs vervalt dit)
Foto’s:
http://img85.imageshack.us/img85/7673/imagekjk.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/8329/imageuly.jpg
http://img211.imageshack.us/img211/2538/imageoa.jpg
--------------------
Na de deal stuur ik mijn bankgegevens naar u, en jij uw adresgegevens.
Eenmaal het bedrag op mijn rekening staat stuur ik het pakketje op met De Post (doos).
Wordt verzonden met Taxipost 24h. Afhalen kan ook.
Geen RUIL
Graag serieuze kopers!
Greetzz Jonas
Ik heb deze gekocht als reserve voor mijn iPhone. Maar wegens aankoop nieuwe TV, verkoop ik deze want ligt toch in de kast.
Aankoopdatum is 7 december 2009
Inhoud pakket (ongebruikt):
- GSM (+batterij)
- Lader
- Sync PC-kabel
- Oortjes
- Handleidingen (+CD-rom)
- Factuur
Bieden kan vanaf: 80 euro (incl. Verzendingskosten)
Meeneemprijs is: 110 euro (incl. Verzendingskosten)
Winkelprijs ligt rond de 140-160 euro.
Afsluitdatum: woensdag 27 januari 2010 om 12u00 (indien meeneemprijs vervalt dit)
Foto’s:
http://img85.imageshack.us/img85/7673/imagekjk.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/8329/imageuly.jpg
http://img211.imageshack.us/img211/2538/imageoa.jpg
--------------------
Na de deal stuur ik mijn bankgegevens naar u, en jij uw adresgegevens.
Eenmaal het bedrag op mijn rekening staat stuur ik het pakketje op met De Post (doos).
Wordt verzonden met Taxipost 24h. Afhalen kan ook.
Geen RUIL
Graag serieuze kopers!
Greetzz Jonas
