yasin76
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn bijna nieuwe i8000 omnia wegens aanschaf pc.
Ik heb het toestel een paar dagen kunnen gebruiken maar ik vind ze nogal groot met zijn 3.7" scherm
Het toestel verkeert in uitmuntende staat en is aangekocht op 27/11/2009 bij t mobile. toestel simlock en logo vrij . is maar een paar keer gebruikt geweest
Minimuml prijs 325 euro
Met aankoop factuur en garantie.
Ik heb het toestel een paar dagen kunnen gebruiken maar ik vind ze nogal groot met zijn 3.7" scherm
Het toestel verkeert in uitmuntende staat en is aangekocht op 27/11/2009 bij t mobile. toestel simlock en logo vrij . is maar een paar keer gebruikt geweest
Minimuml prijs 325 euro
Met aankoop factuur en garantie.