junkyjump
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn eigen Samsung Omnia 2
Heb deze 10dagen gebruikt, maar denk dat ik weer op een iPhone ga overschakelen
Wat dit toestel allemaal kan is echt fantastisch!!
Draait dus op Windows Mobile 6.1 en is gratis upgradebaar naar 6.5 = Windows Phone
16GB geheugen ( 8GB intern + 8Gb via MicroSd die je bijkrijgt)
800Mhz processor!!
5megapixel camera met LED flash!
2e camera vooraan voor videobellen
Amoled 3,7" Blaast dat van alle andere GSM's gewoon weg, dit is SUPER!!!
Geluid dat uit de speakers komt is ook heel zuiver!
Bluetooth
Wifi
Synchroniseren met Outlook
...
Voorbeeldfoto, getrokken met deze GSM!!!
Gsm komt uit Nederland, maar heeft 1jaar fabrieksgarantie!
Moest je ooit problemen hiermee hebben, regel ik de garantie voor je!!!
Nieuwprijs is 580euro!!!
Bieden vanaf 360euro
Meeneem: 415euro
Komt met alle accessoires
-Lader
-Usb kabel
-Oortjes
- stylus(overbodig)
-Leren zakje
-Extra stylus en lederen zakje
Wil ook ruilen tegen een iPhone!!
Heb deze 10dagen gebruikt, maar denk dat ik weer op een iPhone ga overschakelen
Wat dit toestel allemaal kan is echt fantastisch!!
Draait dus op Windows Mobile 6.1 en is gratis upgradebaar naar 6.5 = Windows Phone
16GB geheugen ( 8GB intern + 8Gb via MicroSd die je bijkrijgt)
800Mhz processor!!
5megapixel camera met LED flash!
2e camera vooraan voor videobellen
Amoled 3,7" Blaast dat van alle andere GSM's gewoon weg, dit is SUPER!!!
Geluid dat uit de speakers komt is ook heel zuiver!
Bluetooth
Wifi
Synchroniseren met Outlook
...
Voorbeeldfoto, getrokken met deze GSM!!!
Gsm komt uit Nederland, maar heeft 1jaar fabrieksgarantie!
Moest je ooit problemen hiermee hebben, regel ik de garantie voor je!!!
Nieuwprijs is 580euro!!!
Bieden vanaf 360euro
Meeneem: 415euro
Komt met alle accessoires
-Lader
-Usb kabel
-Oortjes
- stylus(overbodig)
-Leren zakje
-Extra stylus en lederen zakje
Wil ook ruilen tegen een iPhone!!
