Archief - Samsung LCD tv LE32A450

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rspower

Legacy Member
wegens aanschaf groter model verkopen we onze Samsung LCD tv LE32A450

er is nog garantie tot 07.05.2010
hij is gekocht in de mediamarkt
is nog in goede staat !
gaat enkel weg bij een deftige prijs anders blijft hij als tv voor op de slaapkamer

32" LCD TV LE32A450/456 - LCD TV - televisies | SAMSUNG
kan binnen een straal van +- 30km geleverd worden
nieuwprijs was 669€

wordt ook op 2dehands gezet, link volgt
http://www.2dehands.be/audio-video-...levisie/samsung-lcd-tv-le32a450-68823149.html

rspower

Legacy Member
ik heb de link van 2dehands er bij gezet, en heb al een bod van 225€ (de bieder wil er vandaag omkmen, maar ik wil er toch nog wat meer voor) dus je bod is wel zeer laag geboden

rspower

Legacy Member
ik ga er een pakketje van maken, deze tv met een splinternieuwe verzegelde wii (met garantie) wii sports resort en motion plus (ook verzegeld en nieuw dus) voor 500€ afgehaald of geleverd binnen de 30 km

Ruben182

Legacy Member
Mijn ouders zijn nog op zoek naar dergelijke tv.
Ik laat je straks iets meer weten. Ze zullen waarschijnlijk wel een bod van €250 willen doen.
In de Wii hebben ze geen interesse ;)

rspower

Legacy Member
Ruben182 zei:
Mijn ouders zijn nog op zoek naar dergelijke tv.
Ik laat je straks iets meer weten. Ze zullen waarschijnlijk wel een bod van €250 willen doen.
In de Wii hebben ze geen interesse ;)

hey,ik heb al een mail gehad op 2dehands dat ze hem voor 275€ komen halen, maar heb met de vrouw besproken we toch gaan wachten op een bod van 300€ , aangezien er voor ons toch geen haast achter zit.

mvg

Ruben182

Legacy Member
Ahjah ok.
€300 lijkt me wat veel aangezien ik deze een jaar geleden aan €350 te koop heb zien staan.
(Ik weet dat nog omdat ik toen nog gevloekt heb omdat ik voor die van mij €200 meer betaalt had de maand ervoor :) )

rspower

Legacy Member
op de plaatsen waar hij nu nog te krijgen is staat hij 441€

Ruben182

Legacy Member
Das gewoon omdat het al een ouder model is en de prijzen niet meer fatsoenlijk aangepast worden.
Mijn vriendin heeft pas een 32" FullHD LCD tv van Philips gekocht voor €400.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan