Archief - Samsung LCD LE37B530 Nieuw!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$p@rDa

Legacy Member
Verkoop bij deze een gloednieuwe LE37B530. Deze is 5 min uit de doos geweest en voor de rest niet gebruikt (letterlijk). Alle plastic ter bescherming hangt nog op het toestel, evenals de beschermende hoes.

De garantie loopt nog voor +23 maand!

De reden van de verkoop is dat mijn vriendin me reeds een toestel besteld had voor men verjaardag maar dit dus niet kon zeggen. (En ikzelf het gekocht had zonder haar weten :p)

Afhaling is mogelijk te diepenbeek en te sint-niklaas. Verzending is mogelijk mits toeslag.

De minimumprijs zit op 440, de meeneem op 470 (afhalen sint-niklaas) of 460 (afhalen diepenbeek), inclu uiteraard.

Ook aangeboden op kapaza en 2dehands

$p@rDa

Legacy Member
Aankoopbewijs aanwezig ;) Aangeleverd via Pixmania, die de garantie logischerwijs dus verzorgen :p

GosU

Legacy Member
ah had er over gekeken sorru, dacht het al :p
intresse in ruil met philips 42'' plasma? kzou het anders niet doen maar is te groot voor mij
grtz

$p@rDa

Legacy Member
Welke als ik vragen mag? :) En dan moet ik wel effe met de vriendin overleggen xD (+datum van aankoop etc :p)

EDIT: De vriendin is tegen :( Best jammer want zag er een mooi toestel uit :( Anders dat verkopen en hier overkopen? :p

GosU

Legacy Member
philips flattv, type weet ik wel niet juist was geschenk..
is zo die zwarte met grijze rand.
factuur is erbij, heeft 1299euro gekost een goed jaar geleden, maar ben verhuis en is te groot nu voor men kamer

$p@rDa

Legacy Member
Maximus, Blijkbaar is ie net in afprijzing geplaatst, maar indd komen er 30 EUR transportkosten bij zoals Rspower aangeeft! Dus voor 500 wil ik hem eventueel wel verkopen dan (tenzij iemand overbied maar bon). Het product is in dezelfde nieuwstaat dus je bespaart je de transportkosten van 30 EUR, your call :)

Maximus

Legacy Member
verschil is mij te klein om te overtuigen vs de nieuwprijs....

$p@rDa

Legacy Member
Bon, aanpassing dan, minimum op 480 en meeneem op 500. 50 EUR verschil, toch al deftig...

$p@rDa

Legacy Member
Bodje van 455 op Kapaza, bij deze dan maar de minimum even verlagen naar 460 en de meeneem op 475 leggen

$p@rDa

Legacy Member
Bon, mijn hoogste bieder heeft zwaar met mijn kloten zitten spelen en kon blijkbaar niet betalen...

Bij deze minimum 440 en meeneem blijft op 460-470 afh. van locatie...

Staat ook opnieuw op kapaza en 2dehands
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan