Archief - Samsung LCD LE 40 M 91

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

williams-GS

Legacy Member
Ik verkoop een Samsung LCD scherm van 40 inch = 102 cm
Scherm is nog nieuw, ( het was wel een toonzaalmodel maar heb nog de doos en dergelijke).
Reden van verkoop, we hebben een ander toestel op de kop kunnen tikken, dus zou ik hier nog graag een aardig bedrag voor krijgen!
Winkelwaarde bedraagd +/- 2000 euro
Weet niet echt hoeveel ik ervoor moet vragen, dus bieden maar :p

Technische specificaties:
- HDTV H/Ready
- Zichtbare beelddiagonaal 40"
- Beeldverhouding 16:9
- Resolutie (horizontaal x verticaal) 1366 x 768
- Luminantie 500 Cd/m²
- Paneel type S-PVA
- Kijkhoek (horizontaal x verticaal) 178°/178°
- GELUID Uitgangsvermogen 10W + 10W
- Surround SRS TruSurround XT
- Stereo NICAM / A2
- Dynamic Contrast 10.000 : 1
- Response Time 8 ms
- Teletekst 1000 pagina's
- Tuners 1

Aansluitingen achterkant:
- Digitale aansluitingen (HDMI-HDCP): 2
- Scart: 2
- Component (Y/PB/PR): 1
- PC-ingang (D-sub): 1
- Memory Card Slot: 10 in 3
- USB: 1

Aansluitingen zijkant:
- koptelefoon: 1
- S-video-ingang: 1
- Composiet, L/R: 1

Overige eigenschappen:
- Energieverbruik (maximaal) 230W
- Energieverbruik (Stand by) Under 1 W
- Muurbevestiging Audi Pack/Vogels

Afmetingen:
- Afmetingen met stand (hxbxd) 696x994x326
- Afmetingen zonder stand (hxbxd) 647x994x92

Gewicht:
- 24.5 KG

General
Soort schermopbouw LCD
Rear Projection Techniek Niet van toepassing
Beeldscherm grootte in inch 40
Beeldscherm grootte in cm 101
DVD-Speler/-Recorder Nee
Luidsprekers Ja
DVB-C Nee
DVB-T Nee
DVB-S Nee
Harde schijf capaciteit in GB Niet van toepassing
Electronische Programma Gids (EPG) Nee
HD Tuner Nee
Beeldformaat 16:9
Resolutie in pixels (breedte) 1366
Resolutie in pixels (hoogte) 768
Contrast ratio 10000
HD ready Ja
Full HD Nee
Helderheid (cd/m2) 500
Kijkhoek 178
Frequentie 100 Hertz
Responstijd (ms) 8
Beeld-en-beeld (PAP) Nee
Beeld-en-tekst (PAT) Nee
Beeld-in beeld (PIP) 1 Tuner AV PiP
RMS vermogen in Watt 20
DVI aansluiting Nee
HDMI aansluiting Ja
Aantal Scart aansluitingen 2
PCMCIA Nee
Aantal HDMI ingangen 2
YUV aansluiting Ja
PC-Connection Yes
USB Ja
Front-AV aansluiting Nee
Memory Stick Ja
Secure Digital Card Ja
Width in cm 99.4
Height in cm 64.7
Depth in cm 9.2
Gewicht in kilogram 24.3
Stroomverbruik in W/h 230

sven99

Legacy Member
Heb je er een factuur van? En stond ie aan in de toonzaal, zo ja hoelang heeft ie daar gestaan?

williams-GS

Legacy Member
ja factuur is aanwezig, dus heb je 2 jaar garantie.
Die stond ook te spelen ja, ongeveer 4 weken

JaVae

Legacy Member
jammer da ge nie bij de deur woont anders had k wel grootte interesse gehad :(

winkelwaarde is trouwens 1599 op redcoon.

breugiek

Legacy Member
€ 650,00 ... voor transport moeten we nader afspreken.

SPIKY

Legacy Member
Toevallig een tripje naar het verre limburg gepland?
Of mogelijkheid tot verzenden met UPS?

D1981

Legacy Member
Factuur staat op welke dag?
Waar moet je dan terecht bij eventuele problemen?

mvg,

williams-GS

Legacy Member
1 @ Treatlockz: dat is naar mijn weten nog steeds een webshop en dan nog een Nederlandse ook, dus dat kan (mag) je al niet vergelijken.

2. deze topic mag toe, toestel verkocht aan een collega van mij.

Thx Anyway

sven99

Legacy Member
williams-GS zei:
1 @ Treatlockz: dat is naar mijn weten nog steeds een webshop en dan nog een Nederlandse ook, dus dat kan (mag) je al niet vergelijken.

2. deze topic mag toe, toestel verkocht aan een collega van mij.

Thx Anyway

Ja jij ook bedankt :ironic: Is het nu zoveel gevraagd om voor je een thread opent eens te horen of iemand interesse heeft uit je kennissenkring?

Verrassend genoeg doen de meeste kopers namelijk de moeite om wat reviews te zoeken, de prijs ne keer te vergelijken etc. Als je als verkoper dan zonder boe of bah de verkoop stopt is dat best frustrerend. Ik had in dat half uur surfen namelijk wat leukers kunnen doen!

kibo

Legacy Member
9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mag als je de thread up to date houdt met de boden.

10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!

@ verkoper
regels zijn toch vrij duidelijk.
Member met het hoogste bod kan je een negatieve iTrader geven.

williams-GS

Legacy Member
als ik hier kijk naar de boden en weet wat ik ervoor krijg bij een collega van mij, dan is men keuze rap gemaakt!

BTW als je die regels echt volgt dan kan ik je nog een paar treads geven waar zulke situaties als deze zich voordeden.
En aangezien ik ook niet verkoopsverplicht ben vraag ik me af waarom iedereen hier zoveel heisa rond maakt.

D1981

Legacy Member
Misschien was het handig geweest het bod van uw collega hier neer te zetten en en de afsluittijd 5 uur later te zetten. Dan was iedereen op de hoogte en KON er nog overboden worden. Nu zet je iedereen voor voldongen feiten.
Ik had intresse, en weet ook dat zo een toestel niet verkocht geraakt voor minder dan 950 a 1000€. Zelf als je collega je 1500€ geeft, zet het even hier en er is niemand meer die ernaar kraait...

Je kan niet verwachten als er een bod van 600€ is er direct iemand een bod van 1000€ gaat doen als hij goed 200€ goedkoper kan kopen. Dat is nu net ook de bedoeling van een minimumprijs....
Was misschien handig deze toe te voegen al je boden van 500 wil vermijden.

just my 2 cents,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan