Archief - Samsung LCD 32" HD-Ready + Gratis Philips DVP5960

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xRs

Legacy Member
In absolute perfecte staat , geen krasen of dode pixels .


Prachtige Tv , weg wegens Full HD Beamer


Model LE32R71 + Gatis DVD Speler : Philips DVP5960


Beeldmaat: 32”, ca. 81cm
I Schermresolutie: 1.366x768p
I Helderheid: 500 candela/m2
I Contrastomvang: 5.000:1
I Tuner: Stereo, Intern
I Teletekst: 2.5, geheugen voor 1.000 pagina’s
I Technieken: o.m. DNIe, SRS TruSurround XT, Game Mode
I Uitgangsvermogen: 2x10 Watt
I Aansluitingen Achterzijde: HDMI/DVI, 2x Scart, Component Video (3x cinch),
Analoog Audio In/Uit (cinch, L/R), PC (analoog RGB), PC-audio (mini-cinch), Antenne., Service I Aansluitingen Zijkant: SVideo
(Hosiden), Composiet Video (cinch), Analoog Audio (cinch, L/R), Hoofdtelefoon
I Gemiddeld Verbruik: 152 Watt (Aan)
I Afmetingen (bxhxd): ca. 800x603x252mm
I Gewicht: ca. 14,8kg



350 € als hij voor VRIJDAG weg is!

ctgilles

Legacy Member
Bod €200 gezien de nieuwprijzen van vergelijkbare HDReady of Full HD. 't Is ne Samsung hè dus dit is mijn max bod, anders haal ik wel gewoon ne nieuwe.

xRs

Legacy Member
200 € is voor mij te weinig.

een bod van 300 zou mij nog kunnen overtuigen

ctgilles

Legacy Member
xRs zei:
200 € is voor mij te weinig.

een bod van 300 zou mij nog kunnen overtuigen

Voor dat geld heb ik al ne *nieuwen* 32" Samsung die HD Ready is ;)

Desert

Legacy Member
heeft die dvdb ingebouwd ? Kan ik daar dus gewoon een antenne op aansluiten canvas en een ontv ?

xRs

Legacy Member
I Aansluitingen Achterzijde: HDMI/DVI, 2x Scart, Component Video (3x cinch),
Analoog Audio In/Uit (cinch, L/R), PC (analoog RGB), PC-audio (mini-cinch), Antenne., Service I Aansluitingen


grtz

Desert

Legacy Member
:) Kon ik ook lezen maar vind nergers of die dvdb ingebouwd heeft

Desert

Legacy Member
Dat als ge een antenne inplugt je automatisch een en canvas kan ontvangen dus zonder kabel

ctgilles

Legacy Member
Mijn bod blijft €200. Zeker omdat die Samsungs op niks trekken zonder HD Box (en dat is weer een extra kost). Heb er zo enen analoog staan bij de bomma, dus mijn bod is weloverwogen :)

mega_stihl

Legacy Member
nog te koop? Hoeveel Hertz heeft de TV? PC aansluiting is zeker mogelijk door de DVI ingang? Is het beeld dan wat deftig? 't is om mijn pc op aan te sluiten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan