Barbeet
Legacy Member
Hallo ,
Ik verkoop mijne lcd van samsung.
Reden is dat ik graag iets groter zou willen kopen.
Modelnr LE26R51B A
Foto's kan je verkrijgen via msn.
[email protected]
Factuur moet ik zoeken maar die heb ik zeker nog normaal is er nog garantie op en scherm is in perfecte staat !!!!
kzou zeggen doe maar een bodje.
Bij een goed bod is die direct de deur uit.
Greetz
http://www.prijsvergelijk.nl/lcd_televisie/samsung/le26r51b/specs.html
Ikzelf heb er 950 euro voor betaald vorig jaar maar die is nu wel al gezakt in prijs.
Ik verkoop mijne lcd van samsung.
Reden is dat ik graag iets groter zou willen kopen.
Modelnr LE26R51B A
Foto's kan je verkrijgen via msn.
[email protected]
Factuur moet ik zoeken maar die heb ik zeker nog normaal is er nog garantie op en scherm is in perfecte staat !!!!
kzou zeggen doe maar een bodje.
Bij een goed bod is die direct de deur uit.
Greetz
http://www.prijsvergelijk.nl/lcd_televisie/samsung/le26r51b/specs.html
Ikzelf heb er 950 euro voor betaald vorig jaar maar die is nu wel al gezakt in prijs.

