Archief - Samsung LCD 26" Black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo ,

Ik verkoop mijne lcd van samsung.
Reden is dat ik graag iets groter zou willen kopen.

Modelnr LE26R51B A
Foto's kan je verkrijgen via msn.
[email protected]

Factuur moet ik zoeken maar die heb ik zeker nog normaal is er nog garantie op en scherm is in perfecte staat !!!!

kzou zeggen doe maar een bodje.
Bij een goed bod is die direct de deur uit.

Greetz

http://www.prijsvergelijk.nl/lcd_televisie/samsung/le26r51b/specs.html

Ikzelf heb er 950 euro voor betaald vorig jaar maar die is nu wel al gezakt in prijs.

brechtvm

Legacy Member
interesse in ruil + opleg met volgend splinternieuw&ongebruikt scherm?
http://www.servyshop.be/shopping/index.php?main_page=product_info&products_id=389
http://shop.crazycamel.com/product_info.php?products_id=7934&osCsid=ni6qqvg3pm6gsnbk3d5e9rlba4
(mijne is in RMA, en mijn model was niet meer in productie, dus krijg ik het "nieuwe"...en dit is dus het nieuwe model met 5ms repsonstijd)

deze heeft scart aansluiting enzo, dus kan perfect als tv gebruikt worden !
heeft ook rood/geel/wit connector-aansluitiingen, en composiet, en vga :)

nieuwprijs : +- 300€ overal (BE-shops)

scherm heeft 3 jaar garantie, waarvan nog 2 jaar resterend afaik.

Barbeet

Legacy Member
Sorry voor 330 euro hou ik hem ik liever bij.
Min. prijs 400 euro.
kheb er 950 euro voor betaald een jaar geleden maar 330 vind ik iets te weinig.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Factuur terug gevonden.

Gekocht op 26/04/2006 aan 950 euro.
Dus nog garantie tot 26/04/2008 (8 maanden dus)
Scherm is zoals splinternieuw , foto's kunnen jullie verkrijgen via msn.

Min.prijs is 400 euro
Direct deal is 435 euro

PS: Is hetzelfde scherm die ze gebruiken bij demo units van xbox 360 consoles enkel iets groter das alles.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Kijk wie er direct 350 euro voor bied en vandaag nog de deal kan regelen ,kwil daar mee bedoelen afspreken vandaag nog.Krijgt die direct.
Min.prijs is 400 euro , vandaag 350 euro.

Greetz

bollie69

Legacy Member
gisteren is wel vandaag niet, maar... ik geef 350€. onder voorbehoud dat er hdmi aansluiting op is.

Hebben we een deal?

Barbeet

Legacy Member
Deal was gisteren omdat ik zaterdag een scherm kon kopen maar die is al de deur uit.
Momenteel heb ik nog een paar bodjes via 2dehands.be en msn , ik zie eerst wat die gasten bieden,want afhaling krijgt prioriteit.

Greetz

crashbe

Legacy Member
bollie69 zei:
gisteren is wel vandaag niet, maar... ik geef 350€. onder voorbehoud dat er hdmi aansluiting op is.

Hebben we een deal?

nope ,het heeft geen hdmi
maar wel component

EDIT: het heeft er dus wel 1 , sorry :p

Barbeet

Legacy Member
Sorry voor te verbeteren maar er zit wel HDMI op , mijne xbox elite ne PS3 zijn er op aangesloten , er zit maar wel 1 HDMI poort op dus ik moet constant switchen van de Xbox elite en de PS3.

Greetz

Hoogte inclusief voet 54 cm
Diepte inclusief voet 21 cm

Beeld
Breedbeeld
Beelddiagonaal 66 cm
Helderheid 500 cd/m²
Contrast ratio 3000 :1
Resolutie 1366 x 768 pixels
HD-ready
Horizontale kijkhoek 170 °
Verticale kijkhoek 170 °
Aantal analoge tuners 1
Scherm in scherm picture in picture
OSD
Comb filter
Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC

Teletekst
Teletekst
Aantal pagina's in geheugen 1000
TOP-FLOF

Overig
Muziekvermogen 5 watt
Scart-ingang 2
S-video ingang
Componentingang
Aantal HDMI-ingangen 1
PC-ingang VGA
Hoofdtelefoon uitgang
Gewicht 11,3 kg


Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 48 x 66 x 9 cm

crashbe

Legacy Member
Barbeet zei:
Sorry voor te verbeteren maar er zit wel HDMI op , mijne xbox elite ne PS3 zijn er op aangesloten , er zit maar wel 1 HDMI poort op dus ik moet constant switchen van de Xbox elite en de PS3.

Greetz

Hoogte inclusief voet 54 cm
Diepte inclusief voet 21 cm

Beeld
Breedbeeld
Beelddiagonaal 66 cm
Helderheid 500 cd/m²
Contrast ratio 3000 :1
Resolutie 1366 x 768 pixels
HD-ready
Horizontale kijkhoek 170 °
Verticale kijkhoek 170 °
Aantal analoge tuners 1
Scherm in scherm picture in picture
OSD
Comb filter
Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC

Teletekst
Teletekst
Aantal pagina's in geheugen 1000
TOP-FLOF

Overig
Muziekvermogen 5 watt
Scart-ingang 2
S-video ingang
Componentingang
Aantal HDMI-ingangen 1
PC-ingang VGA
Hoofdtelefoon uitgang
Gewicht 11,3 kg


Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 48 x 66 x 9 cm

Tja, op de link die jij hebt gegeven staat er van ni :p
Mja sorry voor de verwarring

Barbeet

Legacy Member
350 euro voor wie hem vandaag nog kan komen afhalen.
Nog 8 maanden garantie + factuur aanwezig.
Indien niemand erop in gaat voor 19:00 mag deze topic gesloten worden , dan hou ik hem gewoon bij.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Verkocht !!!!
Deze topic mag gesloten worden , verdere afhandeling gebeurt met Thomas.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan