DrWho
Legacy Member
Reden van verkoop:
Het fantastische 3.1" AMOLED scherm gaat wel moeilijk zijn om achter te laten, eerlijk waar veruit het beste wat ik op zo'n toestellen al ooit gezien heb.
- Toestel aangekocht via proximus op 02/10/2009 en factuur is bijgeleverd, spreekt voor zich.
- Heb hem altijd bewaard in het bijgeleverde hoesje, is nooit gevallen o.i.d.
- Doos + inhoud bijgeleverd.
- krasvrij/vlekvrij, plastiekje nog op rug van toestel
Technische specs
Review
GEEN ruil, enkel CASH (ik zal dus ook niet reageren op ruilvoorstellen)
Meeneemprijs: € 280 excl (actuele nieuwprijs +/- € 375)
Minimumprijs: geen wegens elders ook te koop
Afhalen of verzenden mogelijk op kosten en risico koper!
Gaat ook nog op Kapaza & 2dehands verschijnen.
- een telefoon is voor mij bellen en sms, niets meer. En zo'n Jét kan véél meer, een prachtig staaltje techniek maar voor mij overkill (ik gebruik geen wifi, muziek, spelletjes,...).
- Ik wou ook eens graag een touchscreen proberen, maar een echte meerwaarde vind ik het niet.
- Ben al meer dan 12 jaar een trouw gebruiker van Nokia toestellen...dus ik keer terug naar mijn "eerste liefde"...
Het fantastische 3.1" AMOLED scherm gaat wel moeilijk zijn om achter te laten, eerlijk waar veruit het beste wat ik op zo'n toestellen al ooit gezien heb.

- Toestel aangekocht via proximus op 02/10/2009 en factuur is bijgeleverd, spreekt voor zich.
- Heb hem altijd bewaard in het bijgeleverde hoesje, is nooit gevallen o.i.d.
- Doos + inhoud bijgeleverd.
- krasvrij/vlekvrij, plastiekje nog op rug van toestel
Technische specs
Review
GEEN ruil, enkel CASH (ik zal dus ook niet reageren op ruilvoorstellen)
Meeneemprijs: € 280 excl (actuele nieuwprijs +/- € 375)
Minimumprijs: geen wegens elders ook te koop
Afhalen of verzenden mogelijk op kosten en risico koper!
Gaat ook nog op Kapaza & 2dehands verschijnen.