Archief - Samsung Innov8 i8510 zeer goede staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blockthep

Legacy Member
Ik heb hier een Samsung Innov8 i8510 tekoop.
Het toestel heeft geen krassen of gebruikssporen, in perfecte staat.weining gebruikt.
In originele doos met alle accessoires.
meeneemprijs: 190euro

algemeen infos: Innov8 i8510 Overzicht - Samsung Mobile

Fotos:
1. http://img3.imageshack.us/img3/2528/1003tn.jpg
2. http://img31.imageshack.us/img31/4808/1004o.jpg
3. http://img695.imageshack.us/img695/3401/1005l.jpg
4. http://img693.imageshack.us/img693/929/1006.jpg
5. http://img31.imageshack.us/img31/5196/100tq.jpg
6. http://img192.imageshack.us/img192/7996/1002aw.jpg

Staat ook op andere websites...

IkKe

Legacy Member
hoe oud is het toestel en zit er nog garantie op? kan je evt zorgen voor wat foto's, (desnoods even voor de spiegel).

blockthep

Legacy Member
SaoT|IkKe zei:
hoe oud is het toestel en zit er nog garantie op? kan je evt zorgen voor wat foto's, (desnoods even voor de spiegel).

Fotos zijn online. maar niet in best kwaliteit, want genomen met SE t707.
Er is wel een aankoop en garantie bewijs ( zie foto 6 )

blockthep

Legacy Member
Meeneemprijs verlaagd: 190euro.
Toestel is zo goed als nieuw, geen enkel kras.
8gb intern geheugen en 8mp camera.

d-machine

Legacy Member
ruilvoorstel?
ik heb een lg ks20 te koop voor ong dezelfde prijs..
of indien jij een koper voor dit toestel weet is het jouwe ook verkocht!
mvg
David

blockthep

Legacy Member
d-machine zei:
ruilvoorstel?
ik heb een lg ks20 te koop voor ong dezelfde prijs..
of indien jij een koper voor dit toestel weet is het jouwe ook verkocht!
mvg
David

Bedankt, liever cash, omdat ik een ander toestel heb.

d-machine

Legacy Member
ok indien je iemand weet die interesse heeft in dit toestel mag je altijd melden kan in jouw voordeel zijn ook ;-)
mvg
David

blockthep

Legacy Member
d-machine zei:
ok indien je iemand weet die interesse heeft in dit toestel mag je altijd melden kan in jouw voordeel zijn ook ;-)
mvg
David

Ok, kzal het proberen;)

blockthep

Legacy Member
Meeneem prijs verlaagd, 180euro, afspraak in Mechelen of Brussel.
In FNAC kost hij nog rond 620euro :wtf:
Zo een nieuw toestel voor 180euro, zijn geld waard, denk ik.

rafvg

Legacy Member
Was u zelf tevreden van het toestel? Enige nadelen aan het toestel?

blockthep

Legacy Member
Ja, snelheid, camera, call en geheugen zijn gewoon top.
Ik heb tot nu toe nog geen nadeel gevonden, reden van verkoop is dat ik terug een iphone heb.

blockthep

Legacy Member
Meeneem 170euro.
In Mediamarkt kost hij nog 530euro, gisteren daar geweest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan