maximus_N_
Legacy Member
Ik zet mijn gsm te koop omdat ik net een HTC HD2 gekocht heb. De gsm komt met factuur van 4 april 2009 bij Belcompany. Het toestel is in perfecte staat, steekt altijd in een zakje.
Dit toestel hoort bij de besten van de 8 megapixel camera's. Kijk maar op -->Flickr: Maxime Joris' Photostream<-- voor bewijs.
Specificaties:
8MP Camera met flits
320x240 scherm 16miljoen kleuren
8GB intern geheugen
interne GPS
3,5mm audio jack
Stereospeakers
Symbian OS S60
5 dagen batterijduur
Foto's
<--Foto1-->
<--Foto2-->
Inhoud
GSM
Batterij
Oplader
headphones
Software
Practisch
Liefst afspreken. Ik ben van Leuven dus dat zou het makkelijkste zijn, maar andere plaatsen zijn ook mogelijk.
Als ik iets ben vergeten, stel gerust vragen.
Prijs
Richtprijs 200 EUR
Dit toestel hoort bij de besten van de 8 megapixel camera's. Kijk maar op -->Flickr: Maxime Joris' Photostream<-- voor bewijs.
Specificaties:
8MP Camera met flits
320x240 scherm 16miljoen kleuren
8GB intern geheugen
interne GPS
3,5mm audio jack
Stereospeakers
Symbian OS S60
5 dagen batterijduur
Foto's
<--Foto1-->
<--Foto2-->
Inhoud
GSM
Batterij
Oplader
headphones
Software
Practisch
Liefst afspreken. Ik ben van Leuven dus dat zou het makkelijkste zijn, maar andere plaatsen zijn ook mogelijk.
Als ik iets ben vergeten, stel gerust vragen.
Prijs
Richtprijs 200 EUR
