Archief - Samsung innov8 8MP 8GB met garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maximus_N_

Legacy Member
Ik zet mijn gsm te koop omdat ik net een HTC HD2 gekocht heb. De gsm komt met factuur van 4 april 2009 bij Belcompany. Het toestel is in perfecte staat, steekt altijd in een zakje.

Dit toestel hoort bij de besten van de 8 megapixel camera's. Kijk maar op -->Flickr: Maxime Joris' Photostream<-- voor bewijs.


Specificaties:

8MP Camera met flits
320x240 scherm 16miljoen kleuren
8GB intern geheugen
interne GPS
3,5mm audio jack
Stereospeakers
Symbian OS S60
5 dagen batterijduur



Foto's

<--Foto1-->

<--Foto2-->


Inhoud

GSM
Batterij
Oplader
headphones
Software

Practisch

Liefst afspreken. Ik ben van Leuven dus dat zou het makkelijkste zijn, maar andere plaatsen zijn ook mogelijk.

Als ik iets ben vergeten, stel gerust vragen.

Prijs

Richtprijs 200 EUR

maximus_N_

Legacy Member
Absoluut correct :)
De eerste pagina is volledig met deze gsm getrokken (innov8)

Rorschach

Legacy Member
Prachtige foto's :). Hoe valt het toestel mee van grote?
Bij de meeste reviews spreken ze van een 'Baksteen in je broek' en dat schrikt me een beetje af.
Wel interesse hier!

maximus_N_

Legacy Member
Een baksteen in je broek is een Nokia E90 of 7710. Geloof me :)
Nee de innov8 is echt geen groot toestel, je voelt de gsm wel zitten natuurlijk, maar niet anders dan bij andere gsm's. Het beste zakje (zoals op de foto) is een iPod sock. Dun en beschermt tegen schokken en krassen.

maximus_N_

Legacy Member
Opsturen gaat zeker. Er is geen krasje op, heeft altijd in iPod sock gestoken.

super_veloce

Legacy Member
wat is de minimumprijs? ik doe alvast een bodje van 150 eur incl

maximus_N_

Legacy Member
Geen specifieke minimumprijs. 150 inclusief is genoteerd int boekske.

super_veloce

Legacy Member
wanneer sluit je af, indien ik hem deze week niet meer in de bus kan hebben annuleer ik mijn bod, want mijn gsm begint slechter en slechter werken en koop ik anders wel een nieuwe

maximus_N_

Legacy Member
plastic bottle, ik zou de thread toch nog een weekje willen laten openstaan.

Mattehh, bedankt maar geen interesse in een gsm toestel.

super_veloce

Legacy Member
bij deze wordt mijn bod geannuleerd, ik ga me morgen wel een omnia aanschaffen

B7ackburn

Legacy Member
sterke interesse hier... kom je toevallig soms in brussel?

edit: ik neem het bod van hierboven dan wel over.

maximus_N_

Legacy Member
Ja ik kan in Brussel afspreken, geen probleem. Bod van 150 is genoteerd.

B7ackburn

Legacy Member
Ah das super! Wanneer zou je willen afsluiten? Heb de gsm nu niet dringend nodig, maar ik zit al ff zonder (gestolen)!

maximus_N_

Legacy Member
Laatste up, hoogste bod 150 eur. Sluit zondagavond af. komaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan