goFFer69
Legacy Member
Ik wil mijn Omnia 2 wegdoen omdat ik de nieuwe HTC HD2 wil gaan kopen, hij zou pas begin december weg moeten. Toestel is 2 maanden oud gekocht bij PDA-Shop te Antwerpen (factuur zit erbij), heeft 1 kras en er zit nu een screenprotector op. Dit is de 'Miljonair' uitvoering dus er zit een 8GB microSD kaartje bij buiten zijn ingebouwde 8GB geheugen.
In de doos dus:
Zou hem graag voor toch wel €300 wegdoen.
Regio Antwerpen.
In de doos dus:
- Omnia II 8GB
- datakabel
- oplader
- een samsung hoesje en een lederen hoesje uit de miljonair uitvoering
- 8GB microSD kaart
- headset met microfoon
- 2 jaar garantie met factuur
- iGO 8 voorgeinstalleerd met kaarten van europa
Zou hem graag voor toch wel €300 wegdoen.
Regio Antwerpen.
