Funky
Legacy Member
Ik verkoop mijn Omnia II omdat ik om praktische redenen naar ene iPhone overschakel (enkele specifieke apps die erg handig zijn).
De telefoon is een maand of 5 oud, in perfecte staat en werking. Het is het Millionaires Pack, dus met een luxe lederen tasje incl stylus (nooit gebruikt) en een 8 Gb SD-kaartje.
Verder heb ik er nog een ander tasje voor gekocht, en een andere interface : Home 2 | Pointui
Ik vind die namelijk iets vlotter werken dan de originele van Samsung, je krijgt de licentie erbij, dus je kan kiezen welke je gebruikt : WM 6.1, Samsung, PointUI.
Beetje info, ziehier :
Samsung !
Google !
De CD met software kan ik niet vinden, factuurtje ook niet, maar garantie kan ik wel regelen en software kan je downloaden via de link van Samsung hierboven.
Ik heb enkele foto's gemaakt maar krijg ze niet geüpload via Imageshack dus dat zal ik straks als ik tijd heb nog 'ns proberen.
Prijs is 275 € vaste prijs exclusief verzending. Verzendkost te bepalen indien nodig via de site van de post. Af te halen in Genk, of afspraak in de omgeving, Leuven kan ook maar zeer beperkte dagen en uren (werk).
Gelieve niet te bieden, ik heb absoluut geen haast. GSM mag direct weg, maar moet niet, ik heb mijn iPhone pas in mei, maar heb nog een HTC liggen om me tijdelijk te depanneren.
De telefoon is een maand of 5 oud, in perfecte staat en werking. Het is het Millionaires Pack, dus met een luxe lederen tasje incl stylus (nooit gebruikt) en een 8 Gb SD-kaartje.
Verder heb ik er nog een ander tasje voor gekocht, en een andere interface : Home 2 | Pointui
Ik vind die namelijk iets vlotter werken dan de originele van Samsung, je krijgt de licentie erbij, dus je kan kiezen welke je gebruikt : WM 6.1, Samsung, PointUI.
Beetje info, ziehier :
Samsung !
Google !
De CD met software kan ik niet vinden, factuurtje ook niet, maar garantie kan ik wel regelen en software kan je downloaden via de link van Samsung hierboven.
Ik heb enkele foto's gemaakt maar krijg ze niet geüpload via Imageshack dus dat zal ik straks als ik tijd heb nog 'ns proberen.
Prijs is 275 € vaste prijs exclusief verzending. Verzendkost te bepalen indien nodig via de site van de post. Af te halen in Genk, of afspraak in de omgeving, Leuven kan ook maar zeer beperkte dagen en uren (werk).
Gelieve niet te bieden, ik heb absoluut geen haast. GSM mag direct weg, maar moet niet, ik heb mijn iPhone pas in mei, maar heb nog een HTC liggen om me tijdelijk te depanneren.