alexaaaander
Legacy Member
Ik verkoop mijn Samsung E250 (zwarte versie), omdat ik iets anders wil.
Is technisch in perfecte staat, maar op het scherm veel gebruikssporen, geen diepe krassen, zeer oppervlakkig. Ook achterkant heeft gebruikssporen.
Toestel is aangekocht in Belcompany op 26/03/07. Dus nog garantie tot 26/03/09.
Wat zit er in het originele doosje: aankoopbewijs (garantiebewijs), gebruiksaanwijzing, oortjes, oplader, toestel, batterij, m.a.w. alles zit erbij!
Link naar Samsung-site (specificaties)
Eventueel te ruil tegen ander toestel (duurder, dus opleg van mijn kant).
Af te halen in Mortsel, of ik kan brengen indien niet te ver.
Nieuwprijs: 129€
Mijn prijs: 75€
Is technisch in perfecte staat, maar op het scherm veel gebruikssporen, geen diepe krassen, zeer oppervlakkig. Ook achterkant heeft gebruikssporen.
Toestel is aangekocht in Belcompany op 26/03/07. Dus nog garantie tot 26/03/09.
Wat zit er in het originele doosje: aankoopbewijs (garantiebewijs), gebruiksaanwijzing, oortjes, oplader, toestel, batterij, m.a.w. alles zit erbij!
Link naar Samsung-site (specificaties)
Eventueel te ruil tegen ander toestel (duurder, dus opleg van mijn kant).
Af te halen in Mortsel, of ik kan brengen indien niet te ver.
Nieuwprijs: 129€
Mijn prijs: 75€