laurensdierickx
Legacy Member
Aye,
Ik verkoop mijn Samsung SGH-D900e Ultra Edition 12.9 wegens aankoop van een HTC. Hij is aangekocht op 11/07/09 en heeft nog garantie tot 11/07/11 (aankoopsbewijs aanwezig).
Hij is in perfecte staat (op de onvermijdelijke gebruikersspoortjes na) en is compleet met netstroomadapter, headset, handleidingen en de originele verpakking. Laatste prijsverlaging: de eerste die 50€ biedt mag hem komen halen!
meeneemprijs = 55€
Staat ook op kapaza, 2dehands & tones!
http://images.kapaza.com/photoslarge/24100000/24176299.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24100000/24176299_2.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24100000/24176299_3.jpg
Ik verkoop mijn Samsung SGH-D900e Ultra Edition 12.9 wegens aankoop van een HTC. Hij is aangekocht op 11/07/09 en heeft nog garantie tot 11/07/11 (aankoopsbewijs aanwezig).
Hij is in perfecte staat (op de onvermijdelijke gebruikersspoortjes na) en is compleet met netstroomadapter, headset, handleidingen en de originele verpakking. Laatste prijsverlaging: de eerste die 50€ biedt mag hem komen halen!
meeneemprijs = 55€
Staat ook op kapaza, 2dehands & tones!
http://images.kapaza.com/photoslarge/24100000/24176299.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24100000/24176299_2.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24100000/24176299_3.jpg


Ik sluit eind dit weekend of maandag ergens af.