snap88
Legacy Member
Ik heb voor mijn verjaardag(28 juli) een samsung D900e gekregen, nu heb ik hem sindsdien 1 dag gebruikt(plastikjes hangen er nog op), maar ik werk ni zo graag met van die openschuifbare dingen, nu vroeg ik me af of niemand deze nieuwe gsm zou willen wisselen tegen een gsm van het candybar type, ik dacht aan een nokie 5310...
Samsung D900e KPN Prepaid - Ladyphoneshop.nl
Samsung D900e KPN Prepaid - Ladyphoneshop.nl