vengeance_angel
Legacy Member
Kheb hier nog een samsung c300, aangekocht in januari met factuur.
hij is in rma geweest (2 keer omdat ze bij de herstelling de eerste keer het beschermlipje van die laadaansluiting afgebroken hebben en ik hem heb teruggezonden)
hij is dus maw kleine 3 maand gebruikt geweest.
hij is dus in perfecte staat, met laatste firmware (hebben ze in rma gedaan)
ik doe hem weg omdat ik me een nieuwe gekocht heb met dat ik die 2 mpaand kwijt was.
nieuwprijs 79
min prijs 35
excl bieden
hij is in rma geweest (2 keer omdat ze bij de herstelling de eerste keer het beschermlipje van die laadaansluiting afgebroken hebben en ik hem heb teruggezonden)
hij is dus maw kleine 3 maand gebruikt geweest.
hij is dus in perfecte staat, met laatste firmware (hebben ze in rma gedaan)
ik doe hem weg omdat ik me een nieuwe gekocht heb met dat ik die 2 mpaand kwijt was.
nieuwprijs 79
min prijs 35
excl bieden
)