Archief - Samsung 26" LCD 720P

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Natsu

Legacy Member
Heb vorige week een nieuwe tv gekocht, maar ik vind deze iets te klein om in de woonkamer te zetten ( in de winkel leek deze groter :p )
Dus bij deze bied ik deze tv terug te koop aan :

LE26R83BX

Producteigenschappen van Samsung LE26R83B LCD TV
Specificaties

Zichtbare beelddiagonaal: 26"

HDTV: H/Ready

LCD 100Hz: Nee

Super Clear: Nee

iDTV Type: Nee

Movie Plus: Nee

Speaker type: Hidden

Wireless Headphone Ready (via Bluetoth): No

HDMI-CEC: Nee

HDMI Version (1.2/1.3): 1,2

HD Ready: Ja

1080p signal support: Nee

Resolutie (horizontaal x verticaal): 1366*768

Luminantie: 450 Cd/m²

Dynamic Contrast: 5000:1

Response Time: 8ms

Kijkhoek (horizontaal x verticaal): 170°/170°

Color Gamut (PAL): 100%

Wide Color Enhancer: Ja

DNIeT: Ja



Geluid

Uitgangsvermogen: 5W X 2

Stereo: A2/NiCAM

Surround: SRS Trusurround

Sleep Timer: Ja

Clock & On/Off timer: Ja

Still Picture: Ja

Teletext(TTXT): 1.000 TXT

Auto Channel Search: Ja

Picture - in - Picture: 1 Tuner

Auto Power Off: Ja

OSD language: EU 21EA

Auto Volume Leveller: Ja

Game Mode: Ja

Aansluitingen Zijkant

HDMI: Nee

Headphone: 1

S-video-ingang: 1

USB 2.0: Nee

Aansluitingen Achterkant

HDMI: 2

Composiet, L/R: Nee

RF Input / PC Input (D-sub): 1/1

Scart / Component (Y/Pb/Pr): 2/1

S-Video: Nee

WISELINK(USB): Nee

PC Input (D-sub): 1

Audio Out, L/R: 1

Optical sound out: Nee

RS232C (for service only): 1

Swivel (links 20°/rechts 20°): No

Fysieke Eigenschappen

Energieverbruik (maximaal): 120W

Energieverbruik (Stand by): < 1W

Afmetingen with stand (bxdxh): 666*216*506 mm

Afmetingen without stand (bxdxh): 666*85*461 mm

Set weight with stand: 9,7

Gewicht zonder stand: 8.3 kg

Design type: Blue acryl deco

Design on: Candle light

Minimumprijs : € 625,-
Meeneem : € 650,-

Doe niet veel van de prijs af aangezien deze maar 2 maal heeft opgestaan. Heb deze tv zelf € 679,- betaald. Tv is inclusief garantiebewijs. De doos heb ik denk ik wel niet meer, zou eens even moeten kijken.

vanrumst

Legacy Member
doe hem terug naar de winkel. 7dagen ruilgarantie in alle winkels in België.

edit: zie dat ge de doos niet meer hebt, dan zal het moeilijk worden

Natsu

Legacy Member
mja, is al meer dan een week geleden ondertussen, en kwist nie dat da mocht..

Barbeet

Legacy Member
Die kan toch 1080i aan ?
En zou je intresse hebben om te ruilen voor beamer benq mp622 + projectiescherm van 2,10 op 2,10?
Greetz

Mr.S

Legacy Member
vanrumst zei:
doe hem terug naar de winkel. 7dagen ruilgarantie in alle winkels in België.

edit: zie dat ge de doos niet meer hebt, dan zal het moeilijk worden

Winkeliers hebben geen enkele verplichting i.v.m. omruiling, het hangt enkel af van hun goodwill. Maar als je dan de doos niet meer hebt, moogt ge het zeker vergeten.
Omruilen kan wanneer je het toestel gekocht hebt vb via het internet, wanneer je het toestel niet hebt kunnen zien 'in levende lijve'.

Free upje bij deze

Natsu

Legacy Member
Ik denk dat die 1080i aan kan maar ben er niet 100% zeker van. Zit atm op het werk, maar zal het nakijken als ik thuis ben.
En heb geen interesse in ruil, kzou een andere tv willen kopen met het geld dat ik hiervan terugkrijg..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan