ToNiC
Legacy Member
Hallo, doe deze van de hand omdat ik de tijd niet vind om me er mee bezig te houden. Ik verkoop de synth zonder staander of opbergtas. Heb deze 2 maand geleden gekocht voor 450€ en is nog steeds in zeer goede staat.
Bieden mag vanaf 350€. Af te halen in Lembeek (Halle) nabij Brussel.
Ik sluit eind van de week af. Bij een bod van 400€ of meer sluit ik binnen de 24 u af (voor de gehaaste kopers).
Vintage Synth Explorer - Roland JP-8000
Bieden mag vanaf 350€. Af te halen in Lembeek (Halle) nabij Brussel.
Ik sluit eind van de week af. Bij een bod van 400€ of meer sluit ik binnen de 24 u af (voor de gehaaste kopers).
Vintage Synth Explorer - Roland JP-8000