iTzStevee
Legacy Member
Hey !
Ik verkoop mijn Reloop RMP-2 toestel.
Geïntresseerden mogen altijd bieden !
Toestel is in uitstekende staat, niet intensief gebruikt, alleen thuis gebruikt.
Ook aan de buitenkant ziet het er zo goed als nieuw uit, zéér weinig tot zelfs geen gebruikssporen.
Zit geen "rood-witte kabel" bij, en de aankoopfactuur heb ik helaas ook niet meer. Komt wel met doos (denk dat die nog op zolder staat
)
Is laatste uit serie DJ apparatuur (naast Technics en een mengpaneel) dat buiten gaat.
Meeneemprijs : €250.
PS : geen belachelijke boden aub
Ik verkoop mijn Reloop RMP-2 toestel.
Geïntresseerden mogen altijd bieden !
Toestel is in uitstekende staat, niet intensief gebruikt, alleen thuis gebruikt.
Ook aan de buitenkant ziet het er zo goed als nieuw uit, zéér weinig tot zelfs geen gebruikssporen.
Zit geen "rood-witte kabel" bij, en de aankoopfactuur heb ik helaas ook niet meer. Komt wel met doos (denk dat die nog op zolder staat
)Is laatste uit serie DJ apparatuur (naast Technics en een mengpaneel) dat buiten gaat.
Meeneemprijs : €250.
PS : geen belachelijke boden aub
