Archief - Radio Alpine IDA-X100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sonina

Legacy Member
Radio, perfecte staat weg wegens firmawagen.

Gelieve geen Offtopic meer te plaatsen, enkel relevante sites of prijzen.

En beweringen dat deze te vinden is aan 140 euro via via via op het internet dan ook liefst staven adhv een deftige site?

Alpine - Autoradio - Alpine IDA-X100

Aangekocht in Saturn enkele maanden geleden voor meer dan 300 euro, nog in garantie en met alles erbij zoals het origineel was.

Sonina

Legacy Member
Is met bleutooth module. En heb echt geen flauw idee wat'k er nog mag van verwachten..

Is mij al paar keer verteld maar een 150 euro max, maar kwam dit weekend in saturn en daar stond hij nog 319 als'k me niet vergis dus weet het echt niet meer..

bertpriem

Legacy Member
Is er ook een kabel bij waar je je ipod kan op aansluiten ?

IkKe

Legacy Member
150 deze week afgehaald, liefst morgen nog als hij in perfecte staat is uiteraard, ik ben van boechout en jij van lint dus afspreken kan geen probleem zijn.
Bod vervalt vande week want ik heb dringend een radio nodig.

mvg

/edit
Dit is incl de bluetoothmodulle uiteraard :)

Sonina

Legacy Member
150 is me iets te weinig, En ja er is een kabel bij voor ipod op aan te sluiten ( is eigenlijk zelfde als een gewone USB ipod kabel ).

En bluetooth zit in die radio ingebouwd dus niet met een aparte module.

Net doos vastgepakt en radio is blijkbaar Bluetooth READY .. ( via AV of iets.. ), mijn fout dus.

IkKe

Legacy Member
Dan gaat het om een ander model hoor, ik weet niet of alpine zo een toestellen heeft met bluetooth.
Wat is je prijs dan?

Sonina

Legacy Member
Okej, net even dus de doos vastgenomen, en toestel is bleutooth ready, dus vermoedelijk is dat dus niet met ingebouwde bleutooth, mijn fout. :( => ( heb dat dus nog nooit gebruikt tbh ).

En prijs heb'k nog geen idee. Zijn steeds wel mensen met interesse maar prijs is altijd te hoog hoewel dat toestel nog meer dan 300 kost in de winkel..

IkKe

Legacy Member
Dan val ik af als je meer wil :) de losse bluetooth module is nog minstens 125€, mijn bod voor 150 staat nog maar zoals hierboven vermeld is het nogal dringend.

IkKe

Legacy Member
Hierbij is mijn bod dus verlopen, ik heb een nieuwe headunit besteld in de winkel inmiddels.

Om je even met je voeten op aarde te zetten, de unit die jij aan 300 ziet overal is de ida x305, dit is niet aleen de opvolger van jou radio maar ook 2 modellen hoger.
De opvolger van jou radio is de x301 en heeft al meer mogelijkheden als de unit die je verkoopt.

Laat het een les zijn, in de saturn verkopen ze enkel oude brol en overstocks.

Is niet slecht bedoeld hoor maar het zal u wel helpen een realistischere prijs te vormen, een + punt is wel dat de kabel die jij erbijleverd normaal los wordt verkocht aan 30€.

Sonina

Legacy Member
Tgoh.. Wa moet'k daar nu op zeggen? Da toestel kost 300 euro in de winkel, en voor zover dat'k zag op internet ook 300 euro. Als dan 150 euro te veel is, ga je maar het dubbel uitgeven in de winkel. :).

En die kabel dat'k erbij geef jah.. Kost inderdaad ook geld zeker? :)

IkKe

Legacy Member
Ik wou niet offtopic gaan maar soit: ik heb geen ipod, dus aangezien ik die connectiviteit niet echt nodig heb was het zowieso al zonde :).
Het is vooral de moeite als je een ipod hebt, maar werkt ook niet met iphones en nieuwere modellen, het is gewoon een ouder model autoradio dus niet te vergelijken met de actuele reeks sorry.
De winkel waar ze deze radio nu nog nieuw verkopen mag je mij gerust aanwijzen want het is eigenlijk een regelrecht schandaal en zeker aan de prijs van de nieuwere reeks.

Sonina

Legacy Member
SaoT|IkKe zei:
Ik wou niet offtopic gaan maar soit: ik heb geen ipod, dus aangezien ik die connectiviteit niet echt nodig heb was het zowieso al zonde :).
Het is vooral de moeite als je een ipod hebt, maar werkt ook niet met iphones en nieuwere modellen, het is gewoon een ouder model autoradio dus niet te vergelijken met de actuele reeks sorry.
De winkel waar ze deze radio nu nog nieuw verkopen mag je mij gerust aanwijzen want het is eigenlijk een regelrecht schandaal en zeker aan de prijs van de nieuwere reeks.

Oke laatste offtopic dan maar.. Die radio is inderdaad niet nuttig als je geen ipod hebt ( want die radio + ipod is super! :D ). Ik heb hem dan ook gekocht voor men ipod.

En zoals ik al zei, van't weekend in saturn wilrijk was die radio nog 319 geprijsd. :)

IkKe

Legacy Member
sjah saturn zie mijn bovenstaande commentaar daarover :P
Soit, ben akoord over het ipod opzicht daarom moet je het eigenlijk doen.

Suc6 met je verdere verkoop!

Sonina

Legacy Member
SaoT|IkKe zei:
sjah saturn zie mijn bovenstaande commentaar daarover :P
Soit, ben akoord over het ipod opzicht daarom moet je het eigenlijk doen.

Suc6 met je verdere verkoop!

Thanks. Hierbij vermelden dat'k over elk deftig bod zal nadenken.. Maar dus enkel elk DEFTIG bod. Gezien de nieuwprijs nog 300 euro en deze radio geeft echt volledige ipod ondersteuning..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan