Beantje
Legacy Member
hallo,
hierbij verkoop ik een qtek s200 + een Qtek S100
de Qtek S100 Werkt totaal niet meer start niet meer op, weet niet hoe het komt,
de Qtek S200 Werkt Wel ng Behalve dat het speaker niet meer gaat, en dat ik het scherm van de Qtek S100 heb verstoken naar die S200 omdat die van die S200 kapot was deze zit nu in die S100, dus dat scherm is met minder kleuren dus is niet echt heel goed, maar voor de mensen die graag prutsen niet schermke plaatsen en das gefixt en niet dat het moeilijk is ik heb et net zelf gdn,
dus het is voor de knustelaars onder ons
ik weet niet wat ik er moet voor vragen, niet veel maar toch iets dat ik mij er een nieuwe gsm mee kan kopen van 50euro fzo ?
iemand die intresse heeft ?
als niemand intresse heeft plaats ik heb op ebay want wil ze kwijt wan kheb geld nodig voor nen nieuwe he,
hierbij verkoop ik een qtek s200 + een Qtek S100
de Qtek S100 Werkt totaal niet meer start niet meer op, weet niet hoe het komt,
de Qtek S200 Werkt Wel ng Behalve dat het speaker niet meer gaat, en dat ik het scherm van de Qtek S100 heb verstoken naar die S200 omdat die van die S200 kapot was deze zit nu in die S100, dus dat scherm is met minder kleuren dus is niet echt heel goed, maar voor de mensen die graag prutsen niet schermke plaatsen en das gefixt en niet dat het moeilijk is ik heb et net zelf gdn,
dus het is voor de knustelaars onder ons
ik weet niet wat ik er moet voor vragen, niet veel maar toch iets dat ik mij er een nieuwe gsm mee kan kopen van 50euro fzo ?
iemand die intresse heeft ?
als niemand intresse heeft plaats ik heb op ebay want wil ze kwijt wan kheb geld nodig voor nen nieuwe he,