Archief - Qtek s200 NL - 1.5j Garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Beantje-

Legacy Member
een Qtek s200 NL windows mobile 5

Code:
Code:

product
Fabrikantcode 	HTC 092607
Fysieke Eigenschappen
Lengte 	10,8 cm
Breedte 	5,8 cm
Hoogte 	1,8 cm
Dikte 	1,8 cm
Gewicht 	150 gram
Kleur 	Zwart
Antenne 	Intern
Geheugen
Intern RAM-geheugen 	64 MB
Intern ROM-geheugen 	128 MB
Geheugenkaart 	Secure Digital (+SDIO),Multi Media Card (MMC)
Systeem
Processortype 	Texas Instruments OMAP
Processor-kloksnelheid 	200 MHz
Besturingssysteem 	Windows Mobile 5.0
Taal besturingssysteem 	Nederlands
USB-verbinding 	USB 1.1
Beeldscherm
Schermtype 	Transflective TFT
Schermresolutie 	240x320 pixels
Schermdiagonaal 	2,8 inch
Kleurdiepte 	Full color
Wireless
Bluetooth 	Ja
Bluetooth-versie 	2.0
Bluetooth-klasse 	II
Bluetooth headset-profiel 	Ja
Wireless LAN 	802.11b
WLAN-beveiliging 	WEP
Infrarood (IrDA) 	Ja
GSM/GPRS 	Ja
Tekstinvoer
Volwaardig toetsenbord 	Nee
Virtueel QWERTY-toetsenbord 	Ja
T9-woordenboek 	Ja
Handschriftherkenning 	Nee
Navigatie-interface
Directional pad 	5-wegs
Stylus 	Ja
Touchscreen 	Ja
Spraakherkenning
Voice command 	Ja
Voice dialling 	Ja
Multimedia
Audio-out 	Micro-jack 2,5 mm
Voicerecorder 	Ja
Luidspreker 	Ja
FM-radio 	Nee
Camera 	Ja
Megapixels 	2.0 Megapixels
Accu
Stroomvoorziening 	Li-Ion accu
Accusterkte 	1200 mAh
Verwisselbare accu 	Ja
Software
Standaard bijgeleverde software 	Pocket Outlook,Notities,Taken,Inbox,Calculator,File Explorer,Pocket Excel,Pocket Word,Windows Media Player,Internet Explorer
GSM/GPRS/UMTS
GSM/GPRS 	Ja
Frequenties 	1900,1800,850,900 MHz
GPRS-klasse 	10
UMTS 	Nee
EDGE 	Ja
SMS 	Ja
MMS 	Ja
GPS
GPS ingebouwd 	Nee
Desktop Connectivity
Outlook-synchronisatie 	Ja (Activesync)
Exchange-ondersteuning 	Ja (t/m Exchange 2003)
Overigen
Trilfunctie 	Ja
Handleiding 	Nederlands (CD/DVD),Nederlands (schriftelijk)
Minimale systeemeisen 	Windows 2000/XP,Systeembeheerdersrechten / Administrator rights,CD-station
Waterdicht (IPX7) 	Nee
Waterbestendig 	Nee
Garantie 	2 jaar
Garantietype 	Pick-up-and-return garantie
Functionaliteit 	PDA (Agenda)

ik heb er ng bij

* Cradle
* 2gb Card
* Doos + 1.5j garantie met Factuur van Media Markt
- daar in zit plaader
- usb kabel
- Headset

Min 250,

Mr.S

Legacy Member
Wat is de staat van het toestel ?
Werkt het correct? Reden van verkoop ?

-Beantje-

Legacy Member
locatie, brugge reden van verkoop kwil nieuwe :)
Staat van toestel de gewone gebruikers sporen,

tinbie

Legacy Member
kom je soms in gent of kortrijk ?
wneer sluit je af ? daar ik mssn een hoger bod uitbreng

-Beantje-

Legacy Member
donderdag avond sluit ik af, maar min bod is er ng niet ...
kom niet in kortrijk of gent srr

-=Apollo=-

Legacy Member
€170
Wanneer wordt er afgesloten? Kan je er foto's van maken?
Die headset, is die bleutooth? Of met kabeltje?

-Beantje-

Legacy Member
ik sluit vrijdag avond af,
foto's kzal ng eens kijken niets aan ! enkel de gewoone gebruikerspore en de S2OO die een beetje weg is vanboven van af te slijte in de broekzak :)
ja er zit een hoesje bij om aan je riem te doen,
er zit oplaader bij dockingstation enz cd's boekjes
met garantie bewijs :)

-=Apollo=-

Legacy Member
Gaat dit nu nog door?
Kheb u al een PM gestuurd, maar ik krijg niets terug!!
Gelieve mij iets te laten weten!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan