vanrumst
Legacy Member
Heb hier een qtek 9100 liggen met een barst in het lcd scherm.
Daardoor is het scherm niet echt meer leesbaar en flikkert het ook, je ziet de barst in het lcd zitten. Ideaal dus voor iemand die deze wenst te herstellen met lcd vanop ebay of die deze nodig heeft voor verdere onderdelen.
toestel is een 2 jaar oud en heeft gebruikerssporen.
richtprijs: 50 euro
staat ook op 2dehands
Had op 2dehands een qtek 9100 voor mezelf gekocht en deze zat er ook bij, maar aangezien ik hier niets mee ben verkoop ik die.
Daardoor is het scherm niet echt meer leesbaar en flikkert het ook, je ziet de barst in het lcd zitten. Ideaal dus voor iemand die deze wenst te herstellen met lcd vanop ebay of die deze nodig heeft voor verdere onderdelen.
toestel is een 2 jaar oud en heeft gebruikerssporen.
richtprijs: 50 euro
staat ook op 2dehands
Had op 2dehands een qtek 9100 voor mezelf gekocht en deze zat er ook bij, maar aangezien ik hier niets mee ben verkoop ik die.