Archief - qtek 9090 en speakers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XerberuZ

Legacy Member
wegen op zoek naar nieuwe wagen ga ik grote kuis houden om budget een beetje te verhogen

- mission 701 speakers

- koda 885 speakers

-qtek 9090 met een redelijk afgeleefde behuizing en met een defecte externe volumeregelaar ( software matig werkt die nog perfect )
met windows mobile 6 en een bt sirf 3 gps module + een 1 en een 2
gb micro mmc kaart + 1gb sd

zie ook bij hardware
dit ist voolopig :)

dit alles gaat weg indien het bod mij aanstaat en afsluiten 24u na laatste aanvaarde bod

fotos komen er nog
verzending is mogelijk lieft via kiala

deze staan op tones 9lives en 2dehands

XerberuZ

Legacy Member
up

gsm
richtprijs 175 met 1gb sd + 512 sd en tomtom gps ontvanger en autolader
gratis verzending

XerberuZ

Legacy Member
tnx for the offer maar heb een een reservatie op een qtek 9000 atm :)

aangepaste tekst
Gsm heeft redelijk wat gebruiksporen . zie fotos

enige defect is de volume controle aan de zijkant dit was reeds zo als ik hem kocht van vanrumst softwarematig werkt deze perfect .

is geflasht met windows mobile 6 ( blue angel )
werkt hier veel beter mee dan met de 2003se .

is een zeer goede gsm / pda en zeer bruikbaar als gps door de snelle proc en duidelijk scherm

schermfolie is steeds aanwezig geweest (ik heb hem er niet afgehaald en volgens vanrumst zat deze er vanin het begin op ).

batterij is nog steeds in zeer goede staat 2 a 3 dagen bij regelmatig gebruik

wat zit er bij .
-doos
-handleidingen
- 9090 uiteraard
- cradle usb ( deze dient ook als laadstation op usb )
- 1gb sd kaart
- 512 mb sd kaart
- tomtom gps module met houder
- cd met de originele soft
- Auto adaptor voor en gps module en de gsm gelijk op te laden .
- dvd met allerlij software


wat niet de stylus gsm is perfect bruikbaar zonder en ik heb geen vrouwehandjes

fotos
http://deriddernet.com/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=28&catid=5

info
http://www.pdashop.be/product/12349/qtek-htc-9090.html

meer vragen shoot

richt en min prijs 175 inc verzending via kiala indien voor woensdag betaald . kan ook afgehaald en hier getest worden

weg wegens andere gsm opt oog ( de 9000 btw )


staat ook op 9lives en 2dehands
-

XerberuZ

Legacy Member
btw die hierboven was een scam prob he is dus nog steeds te koop .

bij deze laatste up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan