Archief - Proximus simkaarten 5 € plus 20€ gratis bij herlading 4€ inc vaste prijs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Che Guevara

Legacy Member
had hier al een thread van maar al ups gedaan en dan maar drie dagen gewacht

proximus simkaarten nieuw ingepakt met 5 euro belwaarde
en indien herlading VOOR 31 JANUARI krijg je 20 euro extra belwaarde kado

als je elke maand herlaad kan je ook na 16 u gratis smsen

geen gezever of offtopic in deze thread da is al genoeg gebeurt
de bewijzen van die 20 euro gratis zijn al doorgestuurd naar een mod dus dit is correct

vaste prijs per simkaart is 4 euro INClusief verzending

SNELLE AFHANDELING zodat je ze nog hebt voor 31 januari
KAARTEN GAAN MAANDAG OF DINSDAG op de post zodat je ze nog kan herladen

All off topic will be reported

bogy

Legacy Member
en hoeveel verdien jij hiermee? :)

allez, want ik kan ook dinges verkopen op dit forum waar mensen "gratis" dingen bijkrijgen..

en dan spreek ik over gratis bellen naar vaste nummers gans west europa en amerika, gratis sms, bellen naar alle netwerken voor slechts 14ct/min en zonder een verschil in dal/piekuren... als ze 10€ per maand betalen uiteraard ...

JaVae

Legacy Member
dit zijn gewoon pay&go kaarten... kan weinig tot nix "extra" aanhangen.

bogy

Legacy Member
toch maar gek dat jij 4 euro vraagt voor kaarten die al 5 euro waard zijn... en dan ni eens posten voor het opsturen erbij rekenen???

Che Guevara

Legacy Member
miljaar man alle reacties worden gereported vorige thread was al zo een miserie en nu terug

Che Guevara

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
All off topic will be reported

en by the way ik verdien hier bijna nihil aan zijn kaarten die bij de joepie zaten
tel uit joepie envelopp postzegel dus blijft ni veel meer over he

bogy

Legacy Member
jama, de gewiekste proximus resellers gebruiken ook zo'n truukjes om mensen een pay & go (waar ze toch altijd nog een percentje op krijgen) nummer te verkopen...

Che Guevara

Legacy Member
ik wil hier gewoon die kaartjes verkopen en ben alles behalve proximus reseller want ik zweer bij mobistar dus ja

Che Guevara

Legacy Member
bogy zei:
jama, de gewiekste proximus resellers gebruiken ook zo'n truukjes om mensen een pay & go (waar ze toch altijd nog een percentje op krijgen) nummer te verkopen...


ik heb uwe site eens helemaal bekeken
dus jij reikt visanummers uit aan mensen die geen kunnen aanvragen of dergelijke en heel den tralala en dat doe jij allemaal GRATIS zeker
jij zal zo een goede ziel zijn dat je de mensen allemaal gratis en voor niks wilt helpen

en voor je begint blablabla administratieve kosten reken dan da half euro da ik verdien per kaart daar ook maar voor


DUS VANAF NU ENKEL ON-TOPIC

:naughty:you'll be warned :naughty:

Che Guevara

Legacy Member
threatlockz zei:
dit zijn gewoon pay&go kaarten... kan weinig tot nix "extra" aanhangen.


wat wil jij zeggen met "kan weinig tot niks extra aanhangen"

het staat er duidelijk op dat je 20 euro extra krijgt na herlading voor 31 januari

waarom word de verkoop van deze kaarten nu al voor de tweede maal geboycot

JaVae

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
wat wil jij zeggen met "kan weinig tot niks extra aanhangen"

het staat er duidelijk op dat je 20 euro extra krijgt na herlading voor 31 januari

waarom word de verkoop van deze kaarten nu al voor de tweede maal geboycot

ik bedoelde da in uw voordeel, dat ge der geen winst of beloningen mee zou verdienen volgens mij. :)

Che Guevara

Legacy Member
SORRY THREATLOCKZ

word er gewoon ambetant van dat er hier constant mensen komen zagen en zeveren en iemand zijn topic afbreken
meestal mensen die dan totaal geen benul hebben van de zaak

Che Guevara

Legacy Member
up u go
vandaag is de dag he mannen want ander geraken ze niet meer optijd bij julliie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan