fromalk
Legacy Member
Hallo allemaal,
ik heb zonet de knoop doorgehakt en een iphone gekocht. Bij deze mag dan ook mijn huidige telefoon de nokia 6630 weg. Hij is aangekocht in januari vorig jaar maar k heb een nieuw toestel via BKM gehad van nokia owv technische problemen. Dit was in Juni. Toestel hier is dus 4 maand oud, de fabrieksgarantie geld nog tot Januari + 3maand (extra fabrieksgarantie). Hij is aangekocht in de mediamarkt voor k meen 290€. Hij is slechts 3 weken gebruikt en wordt nog gebruikt tot mn iphone er is en al mn data is overgezet. Komt met alle orginele doosjes, verpakkingen kabels etc. Kabels enz zijn nog niet uit de verpakking geweest, er zit geen enkele kras op het toestel, heb nl oude kapjes gebruikt waardoor de orginele niet uit de doos zijn geweest.
Bieden is de boodschap
alle biedingen zijn excl eventuele verzendkosten
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
meeneemprijs; 180€
MVG
ik heb zonet de knoop doorgehakt en een iphone gekocht. Bij deze mag dan ook mijn huidige telefoon de nokia 6630 weg. Hij is aangekocht in januari vorig jaar maar k heb een nieuw toestel via BKM gehad van nokia owv technische problemen. Dit was in Juni. Toestel hier is dus 4 maand oud, de fabrieksgarantie geld nog tot Januari + 3maand (extra fabrieksgarantie). Hij is aangekocht in de mediamarkt voor k meen 290€. Hij is slechts 3 weken gebruikt en wordt nog gebruikt tot mn iphone er is en al mn data is overgezet. Komt met alle orginele doosjes, verpakkingen kabels etc. Kabels enz zijn nog niet uit de verpakking geweest, er zit geen enkele kras op het toestel, heb nl oude kapjes gebruikt waardoor de orginele niet uit de doos zijn geweest.
Bieden is de boodschap
alle biedingen zijn excl eventuele verzendkosten
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
meeneemprijs; 180€
MVG
