Icanus
Legacy Member
Vorige week aangekocht op dit forum.
Niet gebruikt omdat mijn Nokia N80 blijkbaar geen A2DP ondersteunt
miskoopje dus...
werkt wel (getest op een maat zijn htc)
is in perfecte staat en alles zit er bij (ook doos)
afspreken in brugge of gent of levering per kilopost
minimum: 35 excl
meeneem: 45 excl
meer info: http://www.pdashop.be/product/40564/plantronics-pulsar-260-stereo-bluetooth-headset.html
Niet gebruikt omdat mijn Nokia N80 blijkbaar geen A2DP ondersteunt
miskoopje dus...
werkt wel (getest op een maat zijn htc)
is in perfecte staat en alles zit er bij (ook doos)
afspreken in brugge of gent of levering per kilopost
minimum: 35 excl
meeneem: 45 excl
meer info: http://www.pdashop.be/product/40564/plantronics-pulsar-260-stereo-bluetooth-headset.html