Icanus zei:
forza, wij moeten es stoppen met tegen elkaar op te bieden...
's nie leuk voor gelijk welk van ons...
Tja, leuk is het inderdaad niet, maaar het robleem is dat ik echt wel zo'n bluetooth headsetje wil, en dit exemplaar zou ik dan nog eens zelf kunnen ophalen.
Je 6021 staat overigens niet tussen de lijst met A2DP compatibele GSM's (
Lijst). Dus ik vermoed dat het toch niet zou werken met je GSM. (Ook op de Nokia site vindt ik niets dat aanduidt dat hij het wel zou ondersteunen.)
Omdat ik er dus vanuit ga dat je weinig met de headset zal kunnen aanvangen ga ik ook een bod van 30€ doen, vanmiddag og afgehaald.