Archief - Pioneer TS-W306DVC sub (auto ) TK !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisse5844

Legacy Member
Hoi , doordat ik mijn JBL GTO 75.4 versterker al moet aanpassen door verkeerde bestelling , en daar een 2e van dit type moeilijk te verkrijgen is , moet ik spijtig genoeg twee andere subs van pioneer aankopen ( TS-W307D2 )... Dus deze sub TS-W306 DVC gaat de deur uit mits goed bod ...


U beschikt over al het nodige vermogen met Pioneer a-Ccelerate gesloten subwoofers. De verbeterde conus, waarvoor het patent werd aangevraagd en die uitgevoerd is in composiet-IMPP met verweven aramidevezel, levert alle geluidskracht en helderheid die u zich maar kunt wensen. Jaag uw volume omhoog zonder toe te geven op de geluidsprecisie. Ontwerp uw systeem met een kleine of grote behuizing — het geluid klinkt altijd perfect. De keuze is volledig aan u. Met kwalitatief hoogstaande duwcontacten en dikke aansluitkabels is uw installatie veilig en degelijk. Het resultaat: geluidsvermogen dat alles overtreft.

De sub zelf is in goede staat en heeft volgende kenmerken :

Specificaties TS-W306DVC
IMPP-composietconus met verweven aramidevezel
Brede 3-lagige geweven vezelrand
Krachtige bimassa-magneet
Verlengd en geventileerd pooljuk
Ohm Rating: 2 of 8Ω
Dual voice coil subwoofer 2 x 4 ohm spoel ( dus 2 ohm / 8 ohm configuratie )
Kenmerken TS-W306DVC
Frequentiekarakteristiek 18 - 500 Hz
Gevoeligheid (1W/1m) 89 dB
Aanbevolen verzegelde behuizing (Litres) 24 - 49.6
Laagste resonantiefrequentie (Hz) 32.9
Maximum vermogen 1.000 Watt
Nominaal ingangsvermogen 400 Watt
Grootte subwoofer (cm) 30 cm

Is een redelijk krachtige sub !

Ij heb nog doos , manual , juist geen bevestigingschroeven meer ( maar dat is niet erg , ieder schroef kan je daarvoorgebruiken )

Foto :

http://www.pioneer.nl/images/products/carspeakers/pioneer/tsw306dvc_large.jpg

Richtprijs 75 €

Greetz krisse

DaCrashOveride

Legacy Member
Wat is de nieuwprijs voor die sub? En moet die in een kist of in de hoedenplank? (ken er niet zo veel van)

krisse5844

Legacy Member
Moet in een kist ! Zit een manual bij met hoeveel liter hij nodig heeft ! Maar je kan ook zo een standaard kistje kopen ...

DaCrashOveride

Legacy Member
Zijn da er nu 2 of 1? Want als ik naar de fotos van u auto zie, zie ik 2 gaten en ge zegt ook dat ge 2 andere moet kopen .

(die versterker, hebde die trouwens nog?)

krisse5844

Legacy Member
Het zit zo , normaal gingen er twee van dit type in mijn subkist die ik gemaakt heb. Dus ik heb deze en een andere besteld. Wat blijkt , het duurde en duurde maar die bestelling... Ik kreeg een email van de shop dat deze woofer moeilijk tot niet meer te krijgen was dus hebben ze me een alternatief aangewezen... Ik ben daar op in gegaan , maar met dat ik dezelfde wou heb ik dan ineens twee van die subs besteld die hij als alternatief aangaf.... Had ik wel zou ene kunnen bestellen dan had ik dees + die nieuwe gebruikt ...

Dus zit nu met deze over ...
Gaat dus om 1 sub , hij heeft twee spoelen . Normaal heeft een luidspreker 1 spoel , dees heeft er twee... Je mag dan ook geen stereo amp aansluiten aan dees ( L+R ) anders spelen beide spoelen verschillende en gaat met tijd kapot ... Wat je wel kan doen is een 4 kanaals versterker erop aansluiten en L+R bridgen / bruggen 2x ...

Ah mijn versterker is al hergebruik , dus staat niet meer te koop ...

Greetz krisse

DaCrashOveride

Legacy Member
Versterker kan ik via een collega van men vader krijgen, maar hij(mn vader) moet er is naar zien. (deze advertentie) want ik ken er echt nix van en hij wel ^^ :p heb echt wel intresse... Ziet er een vree boxke uit voor in men auto :p

krisse5844

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Versterker kan ik via een collega van men vader krijgen, maar hij(mn vader) moet er is naar zien. (deze advertentie) want ik ken er echt nix van en hij wel ^^ :p heb echt wel intresse... Ziet er een vree boxke uit voor in men auto :p

Ewel ik moet eerlijk zijn , mits goede subkast gaat dat redelijk goed ja :p ...:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan