Luinto ST
Legacy Member
Ik verkoop mijn Philips Key 019.
MP3 speler, MP4 opnemer, foto's tot 2 megepixel, usb stick ineen.
Bijna niet gebruikt, compleet met doosje, boekjes, garantie en factuur. 1 klein stukje afgebroken, maar doet niets aan de werking of look & feel.
Oortjes en batterij back-up moet ik nog even zoeken.
De Philips Key werkt dus op een interne batterij, te vergelijken met een ipod, of gsm. Kan opgeladen worden via de pc (gewoon in USB poort pluggen). Als backup kan je ook batterijen gebruiken.
Nieuwprijs was 2 jaar geleden 148€, minimum dus €35, meeneem €75.
Ophalen en verzending kan, ik laat nog iets weten over de toebehoren.
Pics : http://users.skynet.be/fa523426/tekoop/DSC00028.JPG
http://users.skynet.be/fa523426/tekoop/DSC00029.JPG
http://users.skynet.be/fa523426/tekoop/DSC00030.JPG
MP3 speler, MP4 opnemer, foto's tot 2 megepixel, usb stick ineen.
Bijna niet gebruikt, compleet met doosje, boekjes, garantie en factuur. 1 klein stukje afgebroken, maar doet niets aan de werking of look & feel.
Oortjes en batterij back-up moet ik nog even zoeken.
De Philips Key werkt dus op een interne batterij, te vergelijken met een ipod, of gsm. Kan opgeladen worden via de pc (gewoon in USB poort pluggen). Als backup kan je ook batterijen gebruiken.
Nieuwprijs was 2 jaar geleden 148€, minimum dus €35, meeneem €75.
Ophalen en verzending kan, ik laat nog iets weten over de toebehoren.
Pics : http://users.skynet.be/fa523426/tekoop/DSC00028.JPG
http://users.skynet.be/fa523426/tekoop/DSC00029.JPG
http://users.skynet.be/fa523426/tekoop/DSC00030.JPG