l33ts33ker
Legacy Member
Aangezien ik er geen tijd meer voor heb 
Hogere studies...
Ga ik men welgeliefde Canon XL1 moeten wegdoen.
SimpleViewer
Ik wil gewoon eens kijken of er iemand interesse heeft.
Zo ja laat het me weten per e-mail:
pieterjan at partystudios pnt be

Hogere studies...
Ga ik men welgeliefde Canon XL1 moeten wegdoen.
SimpleViewer
Ik wil gewoon eens kijken of er iemand interesse heeft.
Zo ja laat het me weten per e-mail:
pieterjan at partystudios pnt be
