Icanus
Legacy Member
Myguide Navigator 6500XL Pocket PC
Eigen pic
Pda met een gps antenne
werkt op windows mobile
falk navigator geinstalled met benelux kaarten, normaal moet tomtom ook werken
SD/MMC (zit SDkaartje van 265MB bij)
infarood
stylus
cradle om op pc aan te sluiten
autolader
cradle voor in de wagen, voor op de fiets, en nog wat brol
lederen hoesje
doos, handleidingen, cd roms heb ik hier nog ergens liggen
Ik heb hem één keer gebruikt om naar rotterdam te rijden, werkte goed
Is dus in absolute nieuwstaat, geen krasje te bespeuren
Ik heb hem echter al een jaar of 2/3 en door hem nooit te gebruiken is de batterij dood
hij werkt dus enkel als hij aangesloten is op de autolader, enkel geschikt als navigatiesysteem of om uw klein mannen op te laten moosten in de auto (ding speelt ook muziek en video)
zou 'redelijk' makkelijk moeten zijn om de batterij te vervangen
Zou hetzelfde zijn als de mio168, echter met 400Mhz cpu idpv 300Mhz
kostte nieuw een 400 euro (weet niet meer precies)
Doe een bod, ik zie wel ofdat het me aanstaat. Gaat wel niet weg voor kleingeld...
Ik zit dit ook op andere fora/verkoopssites (geen ebay) en behoud me het recht blabla...
Eigen pic
Pda met een gps antenne
werkt op windows mobile
falk navigator geinstalled met benelux kaarten, normaal moet tomtom ook werken
SD/MMC (zit SDkaartje van 265MB bij)
infarood
stylus
cradle om op pc aan te sluiten
autolader
cradle voor in de wagen, voor op de fiets, en nog wat brol
lederen hoesje
doos, handleidingen, cd roms heb ik hier nog ergens liggen
Ik heb hem één keer gebruikt om naar rotterdam te rijden, werkte goed
Is dus in absolute nieuwstaat, geen krasje te bespeuren
Ik heb hem echter al een jaar of 2/3 en door hem nooit te gebruiken is de batterij dood
hij werkt dus enkel als hij aangesloten is op de autolader, enkel geschikt als navigatiesysteem of om uw klein mannen op te laten moosten in de auto (ding speelt ook muziek en video)
zou 'redelijk' makkelijk moeten zijn om de batterij te vervangen
Zou hetzelfde zijn als de mio168, echter met 400Mhz cpu idpv 300Mhz
kostte nieuw een 400 euro (weet niet meer precies)
Doe een bod, ik zie wel ofdat het me aanstaat. Gaat wel niet weg voor kleingeld...
Ik zit dit ook op andere fora/verkoopssites (geen ebay) en behoud me het recht blabla...