Hekje#
Legacy Member
Heb hier ooit is een gratis simkaart van Pay&Go gekregen met 5 euro belwaarde op.
Ik kan er niets mee doen, dus ik geef ze weg. Ge kunt ze komen halen. (gratis)
of als ge de verzendigskosten betaald stuur ik ze u op (moet nog enveloppe + postzegel gaan kopen) (1.50 fzo?)
boeit niet
Wie eerst komt..
Ik kan er niets mee doen, dus ik geef ze weg. Ge kunt ze komen halen. (gratis)
of als ge de verzendigskosten betaald stuur ik ze u op (moet nog enveloppe + postzegel gaan kopen) (1.50 fzo?)
boeit niet
Wie eerst komt..