Archief - Panasonic TV 82cm, met bijhorend meubel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoUnTaCh

Legacy Member
de breedbeeld versie van dit model wordt nog steeds vekocht:
http://www.bestekeus.nl/shop/product_info.php/cPath/27_76_230_187_190/products_id/233409

het meubel is van panasonic op maat voor deze tv en beschikt over 2 niveaus met glas als scheiding.

reden tot verkoop:
te groot (met kast neemt hij behoorlijk veel plaatsin) en geen hdmi aansluiting.

deze tv is het neusje van de zalm onder de 4:3
verhouding beeldbuis tv’s. geloof mij, meer dan 82cm (met vlakke beeldbuis) is gewoonweg niet meer haalbaar…

kom ééns kijken zou ik zeggen.

belangrijkste gegevens:

-beeld: 4:3 verhouding, meer dan 80cm (ik dacht 82cm) met vlakke beeldbuis

-100hz super digital scan, automatic digital picture noise
reduction, digital comb filter,..
(geen/of minder snel hoodpijn, snelle verversing van het beeld)

-sound: l&r 14w x 2 total 30w
(voldoet ruimschoots… er zijn ook surround uitgangen aan de achterkant)

- automatic aspect ratio change, channel volume correction,…
(past automatisch beeldaspect en geluidsniveau aan naargelang de zender)

- qlink
(snelle verbindingspoort van panasonic)

- graphic on screen display
(net zoals de flatscreens van tegenwoordig)

- teletext fasttext
(je hoeft niet te wachten op paginas, deze zijn ingeladen in het geheugen)

-uitgangen
(achter): 3 scarts, s-video in, surround uitgangen

-uitgangen (voor): av3 rca av in and
4 pin s-video in, av3 av in rca, headphone terminal

-en meer...

Voor foto's:
http://www.kapaza.be/detail/6927697/

DyNaRaX

Legacy Member
Zalige tv, ik heb thuis de 70 cm versie staan, bangelijk scherp beeld, heb nog niet veel plasma's of lcd's gezien die aan de kwaliteit van het beeld van deze Panasonic kunnen tippen.

Familie heeft de 82 cm versie staan.

ps: das een breedbeeld tv, 16:9

Veel succes met de verkoop.

CoUnTaCh

Legacy Member
Alles werkt perfect, nooit problemen gehad. Hij doet ook al het mogelijke automatisch, zou niet weten welke problemen er kunnen ontstaan. Vind het spijtig hem te moeten weg doen, maar heb simpelweg te weinig plaats op mijn kot. het zou van mijn kot 2 aparte kamers maken :).

Ik vermoed iets van een 4tal jaar oud. mijn ouders hebben deze gekocht (was iets van een 2500 euro als ik me niet vergis). Heb geen aankoopbewijs ofzo. Laat dit u aub niet tegen houden, steeds door "multimedia_leken-mijn ouders" gebruikt.

Ik had gedacht aan €400. Ik weet dat dit veel klinkt tov de lcd generatie maar geloof mij, hij is het waard. Je krijgt er ook het meubel bij, niet vergeten.

btw danku DyNaRaX voor uw reactie, toch nog iemand die weet waarover we het juist hebben.

Reucht+

Legacy Member
Bodje 300 euro, moest je akkoord zijn. Maar dan wil ik hem wel dit weekend komen halen.

Greetz

CoUnTaCh

Legacy Member
sorry voor het zo laat antwoorden Reucht+!

Ik ga hem niet meer verkopen. Ik kan hem beter houden ipv hem te verkopen voor onnozele biedingen...

Toch bedankt jongens.

Bart.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan