MajorK
Legacy Member
Hi,
Bij deze verkoop ik mijn Panasonic plasma TV. Het gaat over een 42 inch FULL HD (1920x1080). Toestel is in perfecte staat maar wil toch weeral groter en beter (Pioneer dus)
. Beeldkwaliteit is pakken beter dan eender welke LCD (ccffl of led backlight) TV. Het beeld is in alle richtingen van dezelfde kwaliteit (verminderd dus niet met de kijkhoek) en zeer vloeiend. Gebruikte deze altijd om te gamen en Mediacenter gebeuren.
Hieronder een review van het toestel in kwestie
Panasonic Viera TH-42PZ70 42in plasma TV Review - TV Reviews - TrustedReviews
Graag had ik er minstens nog 599 euro voor. De meeneemprijs plaats ik op 649. Ik heb deze nieuwe 1499 betaald en prijs in de doorsnee winkels was toen 1799 euro.
Toestel is ergens midden januari 2008 aangekocht en heeft nog een paar maanden garantie.
PS: Daar veel mensen de illusie hebben dat plasma veel meer verbruikt --> Verbruik van dit toestel kan ik nameten en zit zo gemiddeld rond de 300 watt (gewone LCD heeft zelfde verbuik/ maar LCD met LED backlight zit wel een pakje lager).
Greets,
MajorK
Bij deze verkoop ik mijn Panasonic plasma TV. Het gaat over een 42 inch FULL HD (1920x1080). Toestel is in perfecte staat maar wil toch weeral groter en beter (Pioneer dus)
. Beeldkwaliteit is pakken beter dan eender welke LCD (ccffl of led backlight) TV. Het beeld is in alle richtingen van dezelfde kwaliteit (verminderd dus niet met de kijkhoek) en zeer vloeiend. Gebruikte deze altijd om te gamen en Mediacenter gebeuren.Hieronder een review van het toestel in kwestie
Panasonic Viera TH-42PZ70 42in plasma TV Review - TV Reviews - TrustedReviews
Graag had ik er minstens nog 599 euro voor. De meeneemprijs plaats ik op 649. Ik heb deze nieuwe 1499 betaald en prijs in de doorsnee winkels was toen 1799 euro.
Toestel is ergens midden januari 2008 aangekocht en heeft nog een paar maanden garantie.
PS: Daar veel mensen de illusie hebben dat plasma veel meer verbruikt --> Verbruik van dit toestel kan ik nameten en zit zo gemiddeld rond de 300 watt (gewone LCD heeft zelfde verbuik/ maar LCD met LED backlight zit wel een pakje lager).
Greets,
MajorK
).
. Volgende week, krijg ik mijn nieuw toestel en zal deze dus in de weg komen te staan
. Specs zeggen veel maar beeldkwaliteit zegt veel meer