a257010
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop mijn Packard Bell Vibe 350 mpr met 1gig mem wegens aanschaf nieuwe gsm met mp3 speler.
Ik zou er nog 10excl voor willen hebben.
Dit omdat er niets meer bijzit dus enkel het toestel zelf.
Deze laadt gewoon op via de usb poort.
Toestel werk nog perfect en ziet er nog goed uit.
Gr
Mario
Ik verkoop mijn Packard Bell Vibe 350 mpr met 1gig mem wegens aanschaf nieuwe gsm met mp3 speler.
Ik zou er nog 10excl voor willen hebben.
Dit omdat er niets meer bijzit dus enkel het toestel zelf.
Deze laadt gewoon op via de usb poort.
Toestel werk nog perfect en ziet er nog goed uit.
Gr
Mario

.