Archief - Packard Bell Vibe 350 mpr met 1gig mem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a257010

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop mijn Packard Bell Vibe 350 mpr met 1gig mem wegens aanschaf nieuwe gsm met mp3 speler.

Ik zou er nog 10excl voor willen hebben.
Dit omdat er niets meer bijzit dus enkel het toestel zelf.
Deze laadt gewoon op via de usb poort.
Toestel werk nog perfect en ziet er nog goed uit.

Gr
Mario

a257010

Legacy Member
Yep dit is hem. Er zit niets meer bij heb hem zo overkocht van een maat van mij en heb altijd mijn eigen oortjes en usb kabel gebruikt.
Ik heb nog wel een usb kabeltje liggen om deze op te laden en muziek op te zetten deze wil ik er wel bij doen maar dan wordt dit wel 15euro incl.
De levensduur van de batterij zit wel goed maar zou er niet dadelijk een bepaalde tijd kunnen opplakken maar in ieder geval lang genoeg.
Aan de onderkant op het chroom zitten natuurlijk ook wel wat gebruikersporen maar niet heel erg.

Gr
Mario

[MJ]

Legacy Member
Is dat gewoon zo'n standaard mini-usb kabeltje zoals bij GSM/digicamera? De oortjes zullen wel gewoon kleine jacks zijn zeker?

Neway, 15 incl. usb-kabeltje en verzending met Kiala. Deal?

a257010

Legacy Member
Yep das zo'n usb kabeltje en de oortje zijn idd van het gewone 'kleine jack'.
Wat bedoel je met Kiala? want ik kan via mijn schoonmoeder gratis pakjes verzenden dus het zal via die firma gaan maar deze pakjes worden heel goed verstuurd met een speciale vulling voor tegen shocken.

Als dit ok is voor jou hebben we een deal.

Gr
Mario

[MJ]

Legacy Member
www.kiala.be

Soortement pakjesdienst maar dan niet zo duur. Voordeel voor koper en verkoper is dat er altijd bewijs is dat er verstuurd werd (tracking)... en goedkoper is dan met de post. Als het via uw schoonmoeder ook zoiets is geen probleem, maar met De Post zelf liever niet eerlijk gezegd... slechte ervaringen mee.

a257010

Legacy Member
Ik weet wel dat er een soort tracking is maar weet het niet helemaal juist.
Al de zendingen die ermee verstuurd geweest zijn zijn ook aangekomen zonder problemen en dat zijn er al veel geweest :-).

Laat maar iets weten of het goed is voor jou.

a257010

Legacy Member
Hoi,

Heb er achter geluisterd en dit is via DHL.

Gr
Mario

Ruben182

Legacy Member
Indien nog niet verkocht wil ik hem voor €15 wel komen halen.

[MJ]

Legacy Member
Wat mij betreft is dat goed. Ik heb wat reviews gelezen en ik denk dat ik toch liever voor n iPod ga gaan...

a257010

Legacy Member
Is bij deze dus verkocht aan Ruben182

Hier mag dus een slotje op.

Gr
Mario
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan