Archief - Paar blu-rays te koop allemaal sealed!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leopold1964

Legacy Member
Beste iedereen,

Ik heb deze 3 blu-rays te koop staan met nederlands hoesje en natuurlijk nederlandse ondertitels:

-Resident evil Degeneration ( 19.99 euro )
-Final Fantasy VII: Advent Children ( 19.99 euro )
-Spiderman 3 2disc special edition ( 19.99 euro )

deze blu-rays kosten nieuw in de winkel alledrie samen 59.97 euro.
aub EXL. bieden!
word ook apart verkocht maar dan moeten eerst de eerste 2 verkocht geraken omdat als ik deze 3 ineens kan verkopen daar wou ik de spiderman triology mee kopen!
de blu-rays worden verzonden in een enveloppe van de post met schuim in.
1-2 blu-rays verzenden = 3 euro.
3 blu rays verzenden = 5.70 euro ( taxipost want 3 passen er niet in 1 envelop )

dank bij voorbaat!

vd.OpTiCaL

Legacy Member
1. Je vraagt gewoon 100% van de winkelprijs, wat is dan het voordeel voor potentiele kopers?

2. Spiderman 3 en Resident Evil vallen bij frs.be onder het 3=2 aanbod, dus als je in principe deze 2 koopt en nog ene uit dat aanbod betaal je maar die 2. frs levert ze ook direct naar je dichtstbijzijnde free record shop, gratis.

3. De links die je geeft vermelden enkel buitenlandse prijzen, dus dat geeft mij imho het recht dat ook te doen. Als ik het uitreken op een van de shops die de site die je opgeeft doorlinkt kom ik uit op £32.53 inclusief verzending naar Belgie. Komt op 35.88 euro.

Conclusie: je prijzen liggen te hoog.

Just my .02€

/K

Leopold1964

Legacy Member
vd.OpTiCaL zei:
1. Je vraagt gewoon 100% van de winkelprijs, wat is dan het voordeel voor potentiele kopers?

2. Spiderman 3 en Resident Evil vallen bij frs.be onder het 3=2 aanbod, dus als je in principe deze 2 koopt en nog ene uit dat aanbod betaal je maar die 2. frs levert ze ook direct naar je dichtstbijzijnde free record shop, gratis.

3. De links die je geeft vermelden enkel buitenlandse prijzen, dus dat geeft mij imho het recht dat ook te doen. Als ik het uitreken op een van de shops die de site die je opgeeft doorlinkt kom ik uit op £32.53 inclusief verzending naar Belgie. Komt op 35.88 euro.

Conclusie: je prijzen liggen te hoog.

Just my .02€

/K

buitenland heb ik deze niet gekocht. en dat was een foutje is nu aangepast van die prijs. de goedkopere dics uit het buitenland bevatten geen nederlands hoesje
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan