ExOMaNiaC
Legacy Member
Hello,
Ik verkoop ik opnieuw mijn Ipod Nano Blue 4GB + Oortjes + Lader omdat de koper op het allerlaatste moment nog heeft afgezegd ! :naughty: , hij heeft enkele gebruikerssporen van mijn sleutel die samen met mijn ipod in men broekszak zit ... maar werkt natuurlijk nog perfect !!
FOTO'S
http://www.exomaniac.be/MaartenBosmans/PICS/VERKOOP/Afbeelding 12.png
http://www.exomaniac.be/MaartenBosmans/PICS/VERKOOP/Afbeelding 13.png
http://www.exomaniac.be/MaartenBosmans/PICS/VERKOOP/Afbeelding 14.png
http://www.exomaniac.be/MaartenBosmans/PICS/VERKOOP/Afbeelding 15.png
Voor een goed bod gaat hij de deur uit ! Kan verzonden worden (€5), maar kosten zijn voor koper
OOK OP - 2dehands - Kapaza
Mvg Maarten
Ik verkoop ik opnieuw mijn Ipod Nano Blue 4GB + Oortjes + Lader omdat de koper op het allerlaatste moment nog heeft afgezegd ! :naughty: , hij heeft enkele gebruikerssporen van mijn sleutel die samen met mijn ipod in men broekszak zit ... maar werkt natuurlijk nog perfect !!
FOTO'S
http://www.exomaniac.be/MaartenBosmans/PICS/VERKOOP/Afbeelding 12.png
http://www.exomaniac.be/MaartenBosmans/PICS/VERKOOP/Afbeelding 13.png
http://www.exomaniac.be/MaartenBosmans/PICS/VERKOOP/Afbeelding 14.png
http://www.exomaniac.be/MaartenBosmans/PICS/VERKOOP/Afbeelding 15.png
Voor een goed bod gaat hij de deur uit ! Kan verzonden worden (€5), maar kosten zijn voor koper
OOK OP - 2dehands - Kapaza
Mvg Maarten
? ... Mvg
) ... Mvg