vanrumst
Legacy Member
Heb hier nog wat opladers liggen voor nokia gsm's
Het zijn nieuwe opladers, nooit gebruikt, zitten wel niet in verpakking. Deze ooit bulk ontvangen.
Het zijn de gewone nokia opladers met het standaard rond pinneken. Dus niet voor de allernieuwste nokia's, want die werken met zo een heel fijn pinneken dacht ik.
De opladers zijn engelse opladers, dus met 3 punten, maar bij elke oplader steek ik ook een verloopstuk, dus dan kan deze perfect hier gebruikt worden.
Nieuw kost zo een oplader toch makkelijk 20 euro in een webshop en 25 euro in de winkel.
Nu te koop voor 10 euro per stuk (dus met het verloopstuk bij!!)
meerdere stuks mogelijk.
afhalen kan ook, 7 euro per stuk afgehaald.
Indien je meerdere items neemt kan prijs wel wat zakken.
Indien je gewoon engelse opladers zonder verloopstuk wenst (je weet nooit waarom) kan je me ook altijd pm sturen met voorstel
Het zijn nieuwe opladers, nooit gebruikt, zitten wel niet in verpakking. Deze ooit bulk ontvangen.
Het zijn de gewone nokia opladers met het standaard rond pinneken. Dus niet voor de allernieuwste nokia's, want die werken met zo een heel fijn pinneken dacht ik.
De opladers zijn engelse opladers, dus met 3 punten, maar bij elke oplader steek ik ook een verloopstuk, dus dan kan deze perfect hier gebruikt worden.
Nieuw kost zo een oplader toch makkelijk 20 euro in een webshop en 25 euro in de winkel.
Nu te koop voor 10 euro per stuk (dus met het verloopstuk bij!!)
meerdere stuks mogelijk.
afhalen kan ook, 7 euro per stuk afgehaald.
Indien je meerdere items neemt kan prijs wel wat zakken.
Indien je gewoon engelse opladers zonder verloopstuk wenst (je weet nooit waarom) kan je me ook altijd pm sturen met voorstel
