Archief - Onkyo TX-SR605 7.1 TrueHD & DTSHD receiver

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wasser

Legacy Member
zwarte uitgave

meer info zie Onkyo Europe - TX-SR605

Handleiding, setup microfoon, fm antenne en afstandsbediening aanwezig

Richtprijs en meeneemprijs €250

Eventuele verzending/levering op kosten van koper.

Ik heb de receiver op een 3-tal weken geleden op dit forum gekocht. Hij doet het prima en er is niets op aan te merken. Maar voor mij is het een beetje een miskoop. Het is groter dan ik verwacht had en hij past totaal niet in mijn meubel. Hij staat nu gewoon op de grond, maar moeder de vrouw is hier blijkbaar niet echt tevreden mee :crazy:

mvg,
Wouter

jabbas

Legacy Member
hoe diep is hij met kabels aangesloten
min kast is net 40 cm diep

kristofb

Legacy Member
Ik zie dat de topic starter niet online is, dus beantwoord ik deze even voor je:Die Onkyo is 37,7 cm diep zonder kabel. Nu heb ikzelf de Onkyo TX-SR804e en ik kan je vertellen dat je achteraan toch best minimaal 10cm vrij hebt om je kabels er 'normaal' te kunnen insteken en iets of wat proper te kunnen weg werken. Je zou eventueel nog naar speciale haakse stekkers kunnen kijken, maar dan kom je met je 2,5cm die je dan overhebt nog te krap denk ik.

wasser

Legacy Member
bedankt kristofb,

Ik zal het straks nog even nameten wanneer ik thuis ben.

Ik denk dat het kwa speakerkabels, optische kabels en coax kabels wel zal lukken. Maar voor de HDMI-kabels zal het misschien wel vervelender zijn.

mvg,
Wouter

Dr Wodka

Legacy Member
Bodje van 190 € alvast dan (ben op moment op vakantie en komen terug deze zaterdag)

kristofb

Legacy Member
jabbas zei:
bedankt voor deftige uitleg

No problem. Je zou eventueel de achterwand van je kast natuurlijk wat kunnen uitfrezen he, die versterker is dat wel waard ;)

-Schets-

Legacy Member
kristofb zei:
No problem. Je zou eventueel de achterwand van je kast natuurlijk wat kunnen uitfrezen he, die versterker is dat wel waard ;)

of een stuk van de versterker uitfrezen als de kast het waard is...... of misschien ook niet :D

wasser

Legacy Member
mja zwijg mij erover...mijn vriendin is nog altijd niet hersteld van het feit dat ik donkerbruine speakers gekocht had ipv de zwarte die ik beloofd had...die passen nml niet bij het interieur *zucht* daar dan nog eens die receiver bovenop en je kan al denken dat de zeurfactor tegenwoordig zwaar vermenigvuldigd is :D.

kristofb

Legacy Member
wasser zei:
mja zwijg mij erover...mijn vriendin is nog altijd niet hersteld van het feit dat ik donkerbruine speakers gekocht had ipv de zwarte die ik beloofd had...die passen nml niet bij het interieur *zucht* daar dan nog eens die receiver bovenop en je kan al denken dat de zeurfactor tegenwoordig zwaar vermenigvuldigd is :D.

I know the feeling... :sad:

Dr Wodka

Legacy Member
wasser zei:
mja zwijg mij erover...mijn vriendin is nog altijd niet hersteld van het feit dat ik donkerbruine speakers gekocht had ipv de zwarte die ik beloofd had...die passen nml niet bij het interieur *zucht* daar dan nog eens die receiver bovenop en je kan al denken dat de zeurfactor tegenwoordig zwaar vermenigvuldigd is :D.

is mijn bodje aanvaard ?? en wanneer sluit je af ??

vanaf maandag kan ik trouwens komen afhalen want dan zijn we terug thuis :)

wasser

Legacy Member
Ik heb het allemaal nog eens nagemeten en er is precies geen enkele versterker te koop welke in mijn kast zou passen...ze zijn allemaal niet veel kleiner als deze Onkyo.

200 is me op dit moment nog te weinig, sorry. Ik denk niet dat ik hem ga verkopen op dit moment gezien een andere versterker mijn probleem niet zal oplossen :(

Dr Wodka

Legacy Member
nou allerlaatste bod van 250 € dan moest je je nog bedenken.....dit is dan ook ineens de meeneemprijs dus laat het maar weten ok.

Ps: wel vanaf maandag pas kan ik erom komen :)

wasser

Legacy Member
Opus zei:
nou allerlaatste bod van 250 € dan moest je je nog bedenken.....dit is dan ook ineens de meeneemprijs dus laat het maar weten ok.

Ps: wel vanaf maandag pas kan ik erom komen :)

Sorry maar ik ga hem niet verkopen. Bij verder nazicht is er eigenlijk geen enkele receiver die wat kleiner is :(

XerberuZ

Legacy Member
bij een maat van mij die met hezelfde probleem zat hebben we dat kunnen oplossen met een paar high en auto amps en een deftige voeding
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan