Treez
Legacy Member
Wegens upgrade naar een E-3
verkoop ik mijn E-510 + kitlenzen
toestel is 2jaar oud, met aankoopbewijs (konijnenberg)
toestel staat geregistreerd bij olympus + de lenzen...
toestel kan getest worden
prijs: doe me een goed bod
afhalen te St-niklaas of Drongen
wil het eventueel brengen
tussen St-niklaas en Gent
staat op kapaza + 2dehands + binnen de vriendenkring
verkoop ik mijn E-510 + kitlenzen
toestel is 2jaar oud, met aankoopbewijs (konijnenberg)
toestel staat geregistreerd bij olympus + de lenzen...
toestel kan getest worden
prijs: doe me een goed bod
afhalen te St-niklaas of Drongen
wil het eventueel brengen
tussen St-niklaas en Gent
staat op kapaza + 2dehands + binnen de vriendenkring
