Archief - Numark Ns7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TooChé

Legacy Member
Bij deze zet ik mijn numark ns7 te koop. Het is echt enorm leuk om ermee te draaien, maar wegens praktische overwegingen zal ik moeten zoeken naar alternatief. Dit tot mijn grote spijt ...

Komt met:
-Software
-Aankoopfactuur (juli)
-Kabels
-Pioneer Flightcase

Is toch wel een 3 tal maand wekelijks op café gebruikt geweest. Slipmatjes zijn eventueel aan vervanging toe, voor de rest is alles nog in prima staat.


Minprijs: 1300€ (aankoopprijs geheel 1700€)
Deze blijft open voor eventuele hogere boden voor 1 week.

pics:
http://i3.photobucket.com/albums/y59/SeppeShibby/SL740921Custom.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y59/SeppeShibby/SL740922Custom.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y59/SeppeShibby/SL740923Custom.jpg

edit: Eventueel interesse om te ruilen tegen 2x Technics draaitafels + mengpaneel & opleg ...


Een bod onder de minprijs wordt niet aanvaard.
Ook te koop gesteld in vriendenkring etc...
Valt eventueel te testen in het weekend hier bij mij thuis, te Heestert

.eX3

Legacy Member
jom jom, als ik het geld had gehad, had ik het zeker overwogen :)

drbootygrabber

Legacy Member
heb wel interesse, heb je soms een linkje/foto van de flightcase?
verslijten die matjes zo snel? aangezien aankoop ma in juli was, 3maan is ni lang....
tnx

TooChé

Legacy Member
Het verslijten, welja ... ik durf niet 100% zeker zeggen dat het slijtage is. Kan evengoed gewoon eens uitgeklopt moeten worden. Ik kijk er zo snel mogelijk es grondig naar. Foto's flightcase komen asap !

Eventueel bereid van zonder flightcase te verkopen ook. (-150€ op de prijs)
(doos enz heb ik ook nog dacht ik)

TooChé

Legacy Member
bij deze een foto (tijdelijk, want mn camera lag in gent, ns7 staat thuis -.-) van de pioneer flightcase, zodat je een idee hebt waarover het gaat

http://i3.photobucket.com/albums/y59/SeppeShibby/IMAGE_103.jpg

het gaat dus om een custom made flightcase. Een kist (uit hout) met 4 vlindersloten (weet juiste naam niet) en die vanbinnen bekleed is met mousse etc. Heb zelf vanbinnen verstevigingen aangebracht zodat NS7 er vast inzit. Het handvat aan de kist maakt het geheel net iets makkelijker om te transporteren :)

Ik zou de flightcase eventueel voor nog ix anders kunnen gebruiken, dus daarmee dat de NS7 ook apart te koop staat (1150€)

TooChé

Legacy Member
NS7 is verkocht via 2dehands. Flightcase is nog beschikbaar ! (Kan zeker en vast ook gebruikt worden voor andere doeleinden dan het transporteren van de NS7) :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan