Selderijstok
Legacy Member
Ik wissel nogal graag van gadget en dus ook van gsm. Bij deze mag mijn 1 maand oude Nokia X3 weg.
1 van beter slider gsm's van Nokia vind ik. Zou graag nog eens een touch gsm gebruiken vandaar de verkoop.
Aangekocht eind januari, alles aanwezig + garantie ticket van BelCompany. Gsm in perfecte staat met de folie nog op het scherm.
-3,2mp camera
-ingebouwde radio ontvanger, dus GEEN oortjes/antenne aansluiten
-3,5mm audio jack
-multimedia knoppen aan de zijkant voor makkelijke bediening van mp3/radio
-bijgeleverde in-ear oortjes.
etc....
Meer info: Nokia Europe - Nokia X3 - Products
Foto's:
http://users.telenet.be/selderijstokish/DSC03128.JPG
http://users.telenet.be/selderijstokish/DSC03130.JPG
http://users.telenet.be/selderijstokish/DSC03134.JPG
Klein putje maar kan het moeilijk trekken:
http://users.telenet.be/selderijstokish/DSC03131.JPG
Nieuwprijs: 149€
Minimum: 95€ ex.
Verzending: 6€ of 7€ verzekerd.
1 van beter slider gsm's van Nokia vind ik. Zou graag nog eens een touch gsm gebruiken vandaar de verkoop.
Aangekocht eind januari, alles aanwezig + garantie ticket van BelCompany. Gsm in perfecte staat met de folie nog op het scherm.
-3,2mp camera
-ingebouwde radio ontvanger, dus GEEN oortjes/antenne aansluiten
-3,5mm audio jack
-multimedia knoppen aan de zijkant voor makkelijke bediening van mp3/radio
-bijgeleverde in-ear oortjes.
etc....
Meer info: Nokia Europe - Nokia X3 - Products
Foto's:
http://users.telenet.be/selderijstokish/DSC03128.JPG
http://users.telenet.be/selderijstokish/DSC03130.JPG
http://users.telenet.be/selderijstokish/DSC03134.JPG
Klein putje maar kan het moeilijk trekken:
http://users.telenet.be/selderijstokish/DSC03131.JPG
Nieuwprijs: 149€
Minimum: 95€ ex.
Verzending: 6€ of 7€ verzekerd.
