gegu12
Legacy Member
Nokia n97
kleur zwart
32gb intern geheugen
Netwerken: WCDMA en EGSM.
-Besturingssysteem: Symbian S60 (met ondersteuning voor touchscreens).
-Afmetingen: 11,7 x 5,5 x 1,6cm.
-Gewicht: 150g.
-Scherm: 3,5 inch TFT scherm met resolutie van 640 x 360 pixels en weergave van 16 miljoen kleuren.
-Geheugen: 32GB intern geheugen, uitbreidbaar met microSD geheugenkaartjes.
-Videoweergave: MPEG-4, RealVideo, Windows Media, Flash.
-Muziek: MP3, AAC, eAAC, eAAC+ en WMA.
-Camera: 5 megapixel (2584 x 1938) met Dual LED flits.
-Batterijduur: 400 minuten gesprekstijd, 430 uur standby.
-Verbindingen: WLAN (Wi-Fi), Micro-USB, Bluetooth.
-GPS: ingebouwde GPS ontvanger met ondersteuning voor A-GPS.
Kost op het moment nog meer dan 500euro
Deze komt volledig in de doos met alle toebehoren en het aankoopbewijs van bij phonehouse.
Geen enkele kras of beschadeging aanwezig.
Deze werd enkel in het week-end gebruikt daar ik zelf in de bouw sta en het spijtig zou vinden om zo een duur toestel stuk te maken.
Word verkocht omdat ik mij een nokia E72 wil aanschaffen.
Staat ook op 2de hands en kapaaza
kleur zwart
32gb intern geheugen
Netwerken: WCDMA en EGSM.
-Besturingssysteem: Symbian S60 (met ondersteuning voor touchscreens).
-Afmetingen: 11,7 x 5,5 x 1,6cm.
-Gewicht: 150g.
-Scherm: 3,5 inch TFT scherm met resolutie van 640 x 360 pixels en weergave van 16 miljoen kleuren.
-Geheugen: 32GB intern geheugen, uitbreidbaar met microSD geheugenkaartjes.
-Videoweergave: MPEG-4, RealVideo, Windows Media, Flash.
-Muziek: MP3, AAC, eAAC, eAAC+ en WMA.
-Camera: 5 megapixel (2584 x 1938) met Dual LED flits.
-Batterijduur: 400 minuten gesprekstijd, 430 uur standby.
-Verbindingen: WLAN (Wi-Fi), Micro-USB, Bluetooth.
-GPS: ingebouwde GPS ontvanger met ondersteuning voor A-GPS.
Kost op het moment nog meer dan 500euro
Deze komt volledig in de doos met alle toebehoren en het aankoopbewijs van bij phonehouse.
Geen enkele kras of beschadeging aanwezig.
Deze werd enkel in het week-end gebruikt daar ik zelf in de bouw sta en het spijtig zou vinden om zo een duur toestel stuk te maken.
Word verkocht omdat ik mij een nokia E72 wil aanschaffen.
Staat ook op 2de hands en kapaaza