Hitm@n
Legacy Member
Doe mijn Nokia n97 weg omdat ik er toch niet echt veel mee doe.
Deze komt met garantie bewijs en doos met boekjes en alle nodige kabels.Garantie tot 18/10/11,aangekocht via internet bij f-mobile (zelf heb ik hem hier op het forum gekocht gehad)
Hij is in zeer goede staat,er plakt een bescherm folie op.
Het gaat om de zwarte versie met qwerty toetsenbord.
Minimum prijs is 300€.
Geen ruil voorstellen aub
Deze komt met garantie bewijs en doos met boekjes en alle nodige kabels.Garantie tot 18/10/11,aangekocht via internet bij f-mobile (zelf heb ik hem hier op het forum gekocht gehad)
Hij is in zeer goede staat,er plakt een bescherm folie op.
Het gaat om de zwarte versie met qwerty toetsenbord.
Minimum prijs is 300€.
Geen ruil voorstellen aub